مدیرعامل سایپا: با تمام توان از قطعه سازان حمایت خواهیم کرد.

مدیرعامل سایپا: با تمام توان از قطعه سازان حمایت خواهیم کرد.

به نقل از سایپا نیوز؛ مهندس جهرودی در جلسه تودیع مدیرعامل پیشین و معارفه مدیرعامل جدید شرکت مگاموتور با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: مهندس حیدرکندری مدیری شایسته و کارآمد در امر تولید است که در شرایط کنونی می تواند به رشد و توسعه شرکت مگاموتور کمک زیادی کند. 
 
وی ضمن قدردانی از زحمات مهندس شیخ عطار، مدیرعامل قبلی مگاموتور تاکید کرد: بنده شرایط تامین و تولید را لمس کرده ام و معتقدم برای رسیدن به اهداف تعیین شده، همه همکارانم در گروه سایپا، فعالیت های سختی را پیش رو دارند و مطمئن هستم که با توان و تجربه کارکنان و مدیران، مسیر موفقیت را طی خواهیم کرد. 
 
جهرودی خاطرنشان کرد: ایمان دارم که با تلاش و همدلی همه ارکان سازمان در گروه سایپا، مشکلات پیش رو مرتفع خواهد شد. 
 
وی گفت: در گروه سایپا به صورت مستقیم 48 هزار نفر و به صورت غیرمستقیم 230 هزار نفر اشتغال دارند و با تمام توان باید از تولید داخلی حمایت کرده و تلاش کنیم تا فرزندان این مرز و بوم شغل داشته باشند. 
 
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار امیدواری کرد: با تلاش تمام کارکنان و مدیران، چرخه تولید و صنعت با پویایی و بهره وری بیشتر حرکت کند. 
 
گفتنی است پیش از سخنان مدیرعامل گروه سایپا، شیخ عطار مدیرعامل پیشین مگاموتور به ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در مدت حضور خود در مگاموتور پرداخت و از تلاش های کارکنان و مدیران این شرکت قدردانی کرد. 
 

کندری مدیرعامل جدید مگاموتور نیز ضمن تقدیر از زحمات شیخ عطار تاکید کرد: تلاش می کنیم که کیفیت و کمیت را توامان در تولیدات این شرکت ارتقا دهیم و در راستای اهداف کلان گروه سایپا حرکت کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ ۲۶% ۲۹۰٬۰۰۰ تومان
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.