تخلف سازمان بورس و بدهی به شهرداری

تخلف سازمان بورس و بدهی به شهرداری

شرکت بورس تهران در مورد بدهی و جرایم هزار میلیارد تومانی به شهرداری توضیح داد اما هنوز دلایل توقف طولانی مدت و ۴ ماهه نماد را اعلام نکرد.

 

 شرکت بورس تهران در حالی بعد از اخراج ماه گذشته علی صحرایی از سمت مدیرعاملی ، همچنان بدون مدیر اداره اداره می شود که پنچ شنبه دوهفته پیش با اقدام شبانه شهرداری تهران و پلمپ ساختمان سعادت آباد و درب پارکینگ مواجه شد که با پیگیری های رئیس سازمان بورس موقتا" به پایان رسید .

براساس این گزارش، اقدام شهرداری تهران به دلیل بدهی هزار میلیارد تومانی بورس تهران و طبق رای قطعی کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری بود .

حال بعد از دو هفته و در شرایطی نماد این بورس از 29 تیر به دلیل افزایش سرمایه 250 درصدی بسته مانده و توضیحی هم درباره آخرین وضعیت تجمیع سهام در سپرده گذاری داده نشده که در مورد تخلف ساختمان ، نکاتی اعلام شد.

بورس تهران در خصوص نحوه افشای نتیجه آرای صادره در کمیسیون ماده 100 شهرداری و پیرامون عوارض و جرائم ساختمانی ساختمان سعادت آباد در صورت‌های مالی میان دوره‌ای شش ماهه منتهی به 31 شهریور 1400 اعلام کرد: 

1. بابت جرائم مرتبط با توسعه 5225.27 متر مربع بنای تجاری و مشاعات مربوط در طبقات که زائد بر مساحت مندرج در پروانه ساختمانی است بر اساس آرای کمیسیون ماده صد شهرداری و دیوان عدالت اداری و ابلاغیه سازمان بورس، 1794 میلیارد ریال در یادداشت 10 صورت‌های مالی (دارایی ثابت مشهود) به بهای تمام شده زمین اضافه و بدهی مربوطه در یادداشت 23 افشا شده است.

2. بابت جرائم مرتبط با 546.13 واحد کسری پارکینگ تجاری بر اساس آرای کمیسیون ماده صد شهرداری و دیوان عدالت اداری و ابلاغیه سازمان بورس ،  3065 میلیارد ریال در یادداشت 1-2-30 به عنوان بدهی احتمالی افشا شده است.

3. بابت جرائم مربوط به تغییر کاربری، عوارض دیوانی کسری پارکینگ، توسعه تجاری و عوارض ایمنی و ریلی طبق نامه شهرداری مورخ 25 مهر به مبلغ 4974 میلیارد ریال در یادداشت 2-2-30 به عنوان بدهی احتمالی افشا شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.