چرا بورس می‌تواند بهترین انتخاب برای سال جاری باشد؟

چرا بورس می‌تواند بهترین انتخاب برای سال جاری باشد؟

بورس به عنوان یکی از بخش‌های بسیار مهم و حیاتی در چرخه اقتصاد هر کشور، نقش به‌سزایی در رشد و پویایی آن بازی می‌کند. به‌طور حتم در کشور ما نیز چنین قضیه‌ای صادق است و علی‌رغم شائبه‌های بسیار زیاد که در مورد این مولفه وجود دارد، همچنان توجه گسترده‌ای در سطح عموم کشور به آن وجود دارد.

شاید اتفاقات مربوط به ۳ سال پیش و رشد عجیب و دامنه دار بورس و پس از آن سقوط بسیار شدید، بسیاری را به این بازار بدبین کرده باشد اما بدیهی است که یکی از مهم‌ترین ضربان‌ها در تپش قلب اقتصاد یک کشور، همین بورس است و شاید بروز تردید در ساختار بورس و مسایلی چون دخالت دولت‌ها، سبب شد تا ضربان بورس در طی چند سال اخیر کند شده و حتی مرکز اصلی اقتصاد یعنی قلب آن را نیز با مخاطراتی جدی روبه‌رو کند.

در طی این چند سال که بورس روندی نزولی و بی‌رونق را سپری می‌کرد، بسیاری از بازارهای موازی همچون مسکن، خودرو، طلا، ارز و... با رشدی بسیار شتابان به پیش رفتند تا جایی که رشد چند برابری قیمت در برخی از این صنایع، تپش قلب اقتصاد را به‌قدری نامنظم کرد که برخی از بیم ایستادن آن، نسخه‌های زیادی را برای مداوا و گاهی دادن شوک آغاز کردند؛ ولی بدیهی است که هر بازاری تنها به موجب اعتماد و اقبال عمومی، قادر به تکرار روزهای گذشته خویش خواهد بود.

بازار بورس در طی این سال‌ها با توجه به آنکه از اکثر صنایع اقتصادی بسیار عقب مانده و سهام بسیار زیادی حتی نسبت به قیمت پایه و بنیادی خود دچار کمبودهای بسیار زیادی شده‌اند، به ناچار سوت حرکتش را در برخی از روزهای سال بسیار محکم دمید اما ترس ناشی از شکست و اعتماد تِرَک خورده بسیاری از کاربران، باعث شد که روند صعودی در بازار بورس، مانند بازارهای موازی نبوده و همچنان یک روند سینوسی را برای آن مشاهده کنیم!

اما اکنون که چند ماهی از ثبات قیمت ارزی، رکود در بازار مسکن و سقوط قیمت‌های خودرو می‌گذرد، بسیاری بر این باور هستند که بازار بورس نه تنها می‌تواند به حفظ دارایی کاربران و ارزش پول آن‌ها کمک کند، بلکه با توجه به عقب ماندگی قبلی، قادر است تا سودی بالاتر از سایر بازارها را نصیب کاربران کند.

پس اگر شما هنوز دچار شک هستید و یا آنکه علاقه دارید وارد بازار بورس شوید ولی نمی‌دانید چگونه و از کجا، سهام بین یک راه عبور مطمئن برای شماست تا با استفاده از ربات هوشمند و انواع و اقسام فیلترها و تحلیل‌ها، کاری کند تا با چشمانی باز و انتخابی کم ریسک، راه صعود و کسب سودهای بسیار زیاد را برای خودتان امکان پذیر کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.