شیبا‌اینو به رقیب DeFi تبدیل می‌شود

شیبا‌اینو به رقیب DeFi تبدیل می‌شود

شیبا‌اینو برای تبدیل شدن به رقیب DeFi قدم برمی‌دارد و شناسه‌های دیجیتال را به پروژه‌های اکوسیستم شيبا اضافه می‌کند. در آینده نزدیک تأیید هویت دیجیتال بخش مهمی از پیشرفت‌های شیبا‌اینو بخصوص در بلاک‌چین لایه 2 شیباریوم خواهد بود.

توسعه‌دهندگان شیبا‌اینو خدمات هویت دیجیتال را به تمام برنامه‌های کاربردی پلتفرم متصل خواهند کرد به این امید که ذهنیت کاربران و دولت‌ها را نسبت به پروژه شیبا تقویت کنند. چنین اقداماتی می‌تواند تقاضا برای توکن‌های SHIB را افزایش دهد، زیرا سرمایه‌گذاران به پروژه های معتبر و مشروع‌تر بیشتر تمایل نشان می‌دهند.

یکی از نمایندگان بلاک‌چین روز پنجشنبه گفت: اکوسیستم Shiba Inu همه برنامه‌ها را به یک هویت دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین متصل می‌کند تا اعتماد کاربران و دولت‌ها به شيب (SHIB) را تقویت کند.

این اقدام جدیدترین تلاش شیبا‌اینو برای جدا شدن از وضعیت میم‌کوین و تبدیل شدن به یک رقیب جدی مالی غیرمتمرکز (DeFi) در بازار شلوغ و  متنوع بلاک‌چین است. 

Self-Sovereign Identity یا SSI نوعی تغییر دیجیتال اسناد هویتی مانند پاسپورت و گواهینامه رانندگی است. در دنیای دیجیتال، SSI به کاربران اجازه می‌دهد تا کنترل بیشتری بر روی داده‌های شخصی و توزیع آنلاین آن‌ها داشته باشند.

توسعه‌دهندگان شيبااينو می‌گویند که با پروژه‌های اجتماعی مانند پروژه‌هایی که از SHIB استفاده می‌کنند یا برنامه‌ریزی برای ساخت بلاک چین آینده Shibarium در تلاشند تا به کاربران اطمینان دهند که برقراری SSI در اولویت آن‌ها است.

این توسعه‌دهندگان می‌گویند که افزایش علاقه به هویت‌های دیجیتال و حفاظت از داده‌ها در کانادا و اتحادیه اروپا می‌تواند به موقعیت شیبااینو به عنوان یک پروژه تاثیرگذار در مقایسه با سایر بلاک‌چین‌ها کمک کند.

شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده ارشد شیبااینو دراين زمینه گفت: ما در حال ایجاد بستر استاندارد جهانی جدید در اعتماد دیجیتال غیرمتمرکز و تأییدهویت بین‌المللی هستیم. به این ترتیب، Shibarium منادی عصر دیجیتال جدیدخواهد بود و ایمان به سیستم ها دیجیتالي را احیا و تقویت می كند.

SHIB که در ابتدا یک میم‌کوین بود، با راه اندازی Shibarium به یک رقیب جدی بلاک‌چین تبدیل خواهد شد. شبکه لایه 2 از توکن‌های BONE، TREAT، SHIB و LEASH برای برنامه‌های ساخته شده بر روی اين بلاک‌چین استفاده می‌کند.

لایه 2 چيست؟

لايه 2 به مجموعه‌ای از سیستم‌های خارج از زنجیره بلاک‌چین‌های مجزا که بر روی پروتکل‌های لایه 1 ساخته شده‌اند، اشاره دارد که مسیر انتقال را با مقیاس‌بندی و داده‌ها کاهش می‌دهد. آنها چندین تراکنش خارج از زنجیره را در یک تراکنش لایه 1 دسته بندی می‌کنند که به کاهش بار داده و هزینه‌ها کمک می‌کند.
یک بلاک‌چین آزمایشی برای شیباریوم در ماه‌های گذشته فعاليت داشت كه توانست با 27 میلیون تراکنش از 16 میلیون کیف پول نشان دهد تقاضای سریع برای این شبکه بسيار بالاست. انتظار می‌رود این شبکه در اواخر این ماه فعال شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.