5 پیش‌بینی برتر درباره قیمت بیت‌کوین

5 پیش‌بینی برتر درباره قیمت بیت‌کوین

تحلیل‌گران مختلف در بازار ارز دیجیتال پیش‌بینی‌های مختلفی در مورد آینده قیمت بزرگ‌ترین رمزارز بازار یعنی بیت‌کوین انجام می‌دهند. بعضی از این تحلیل‌ها درست و بعضی دیگر اشتباه بوده‌اند؛ زیرا به طور قطع نمی‌توان روند قیمت یک ارز را پیش‌بینی کرد؛ چرا که فاکتورهای مختلفی وجود دارد که روی قیمت یک دارایی تاثیر می‌گذارد. در ادامه این مطب قصد داریم تا نگاهی به 5 پیش‌بینی برتر در مورد بیت‌کوین که از ماه آوریل امسال انجام شده است، بپردازیم.

 

پیش‌بینی 120 هزار دلاری رابرت کیوساکی

اگر در چند سال اخیر در بازار ارز دیجیتال یا به‌طورکلی در حوزه اقتصادی فعال بوده باشید، به احتمال زیاد نام رابرت کیوساکی را شنیده‌اید. نویسنده‌ای که بعد از انتشار کتاب مشهور خود با نام پدر پول‌دار، پدر بی‌پول، طرف‌داران زیادی از نقاط مختلف پیدا کرد. این فرد به‌طورکلی یکی از طرف‌داران بازار ارز دیجیتال و مخصوصا بیت‌کوین است. کیوساکی پیش‌بینی‌های مختلفی در مورد بیت‌کوین تا کنون انجام داده است. یکی از آخرین پیش‌بینی‌های این فرد این بود که قیمت بیت‌کوین در سال 2024 به محدوده 120 هزار دلار خواهد رسید. او این پیش‌بینی را در ماه جولای انجام داد.

رابرت کیوساکی در بسیاری از مصاحبه‌های خود بیان کرده است که دلار آمریکا به طور پیوسته در حال تضعیف است و به سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌کند که طلا، نقره و بیت‌کوین خریداری کنند.

یکی از موضوعاتی که روی قیمت بیت‌کوین تاثیر می‌گذارد، مفهوم هاوینگ بیت‌کوین است که هر چهار سال یکبار رخ می‌دهد. این رویداد طبق تجربه گذشته بازار، تاثیر خوبی روی قیمت بیت‌کوین می‌گذارد که اتفاقا این رویداد در سال آینده یعنی 2024 رخ خواهد داد که می‌توان گفت احتمال افزایش قیمت بیت‌کوین در سال آینده مثل پیش‌بینی رابرت کیوساکی را افزایش می‌دهد.

رابرت کیوساکی

پیش‌بینی 100 هزار دلاری آدام بک

پیش‌بینی بعدی مربوط به آدام بک (Adam Back)، مدیرعامل شرکت Blockstream است که این شرکت در حوزه فناوری بلاک‌چینی فعالیت می‌کند. این فرد پیش‌بینی خود را در ماه ژوئن انجام داد و معتقد است که قیمت بیت‌کوین تا قبل از ماه مارس سال 2024 به 100 هزار دلار خواهد رسید.

پیش‌بینی 180 هزار دلاری تام لی

یکی دیگر از افرادی که پیش‌بینی‌های زیادی در مورد آینده قیمت بیت‌کوین انجام می‌دهد، یک کارآفرین آمریکایی با نام تام لی است. این فرد در ماه گذشته پیش‌بینی جدیدی در مورد قیمت بیت‌کوین انجام داد، اما این پیش‌بینی به شرایط پذیرش صندوق‌های قابل‌معامله بیت‌کوین بستگی دارد.

اخیرا صحبت‌های مختلفی در مورد ایجاد پرونده صندوق‌های قابل‌معامله (ETF) بیت‌کوین در کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده انجام شده که در صورت پذیرش می‌تواند تاثیر خوبی روی قیمت بیت‌کوین بگذارد.

تام لی در مورد آینده قیمت بیت‌کوین بیان کرد که درصورتی‌که راه‌اندازی صندوق قابل‌معامله بیت‌کوین مورد پذیرش قرار بگیرد، قیمت بیت‌کوین می‌تواند به محدوده 180 هزار دلار برسد. او همچنین اضافه کرد که رویداد هاوینگ روی افزایش قیمت بیت‌کوین تاثیرگذار است، اما اگر صندوق‌های قابل‌معامله بیت‌کوین پذیرفته نشود، قیمت بیت‌کوین شش رقمی نخواهد شد.

پیش‌بینی 148 هزار دلاری شرکت Pantera

پیش‌بینی بعدی بیت‌کوین مربوط به شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر Pantera می‌شود که این شرکت آخرین پیش‌بینی بیت‌کوین خود را در ماه آگوست انجام داد. تحلیل‌گران این شرکت رویداد هاوینگ را اصلی‌ترین دلیل افزایش قیمت بیت‌کوین در سال آینده می‌دانند. تحلیل‌گران این شرکت بیان کردند:

هاوینگ بعدی بیت‌کوین در تاریخ 20 آوریل سال 2024 رخ خواهد داد. با توجه به گذشته قیمت بیت‌کوین، اگر تاریخ دوباره تکرار شود، قیمت بیت‌کوین تا قبل از رخ دادن هاوینگ به 35 هزار دلار و بعد از این رویداد به 148 هزار دلار خواهد رسید.

بیت کوین

پیش‌بینی 100 هزار دلاری شرکت Stanchart

آخرین پیش‌بینی مربوط به یکی از تحلیل‌گران یک شرکت فعال در حوزه بانکداری با نام Stanchart می‌شود. این فرد هم نسبت به آینده قیمت بیت‌کوین امیدوار است. این فرد در مورد آینده قیمت بیت‌کوین بیان کرد:

ما معتقدیم که بیت‌کوین توانایی رشد قیمت تا 100 هزار دلار را دارد و تا پایان سال 2024 به این مقدار خواهد رسید. همچنین زمستان بازار ارز دیجیتال هم به پایان رسیده است.

جدا از پیش‌بینی‌هایی که در این مطلب آورده شد، افراد زیاد دیگری هم در مورد آینده بیت‌کوین پیش‌بینی کرده‌اند. تنها باید منتظر باشیم تا ببینیم پیش‌بینی کدام یک از این افراد در مورد آینده قیمت بیت‌کوین درست خواهد بود.

سلب مسئولیت: توجه داشته باشید که این مطلب صرفا جنبه خبری داشته و به هیچ عنوان نباید پیشنهاد معامله و خرید و فروش در نظر گرفته شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.