نات کوین وارد صرافی‌ها می‌شود!

نات کوین وارد صرافی‌ها می‌شود!

توکن نات کوین برای بسیاری از ایرانی‌ها به واسطه ارتباطی که با تلگرام و تون کوین دارد، رمز ارز آشنایی‌ست! طریقه استخراج آن هم با یک بازی خیلی ساده و تنها کلیک بر روی صفحه نمایشگر گوشی در ربات انجام می‌شد و برای همین صدها هزار و شاید میلیون‌ها نفر، دارای نات کوین باشند.

بخاطر سر و صدای نسبتا زیاد و توجهات گسترده‌ای که به نات کوین شد، برای بسیاری همیشه این سوال مطرح بود که آیا اصلا این توکن راهی به صرافی‌ها پیدا خواهد کرد و یا مثل برخی پروژه‌های دیگر در حد یک شوخی و سرگرمی باقی خواهد ماند! حال به‌نظر می‌رسد که تیم سازنده، به‌دنبال درج کردن آن در صرافی‌ها بوده و به همین علت توکن‌های استخراجی، به‌زودی دارای قیمت خواهند شد.

چندی پیش نات کوین شروع به سوزاندن تدریجی مقداری از کوین‌هایش کرد و پس از آن، سه تا صفر از دارایی تمام کاربران نیز کسر شد که البته با توجه به اعمال آن برای همه افراد، پس تاثیری در ارزش کل این موجودی نمی‌گذارد. بعد از آن نیز فرآیند ماین کردن از طریق بازی متوقف شده و در حال حاضر همه منتظر حرکت بعدی هستند که به نظر می‌رسد همان لیست شدن نات کوین باشد.

کیف پول نات کوین از طریق تلگرام در دسترس خواهد بود و با باز شدن امکان برداشت، پس جابجایی و واریز آن به صرافی‌ها نیز اکتیو خواهد شد که همین امر آن را تبدیل به یک توکن قابل معامله خواهد کرد و با توجه به حجم بالای کاربرانی که دارای نات کوین هستند، می‌توان رونق بالایی را برای آن متصور بود.

به احتمال زیاد نات کوین بر روی بلاکچین تلگرام که TON هم بر روی آن قرار دارد، عرضه خواهد شد و از آنجایی‌که در ارزیف این شبکه فعال است، با عرضه رسمی نات کوین به بازار، خیلی سریع معاملات آن نیز برای تمام کاربران فعال شده و امکان واریز و برداشتش نیز به سرعت اکتیو می‌شود.

پس اگر نات کوین دارید، به احتمال زیاد به‌زودی شاهد عرضه آن به بازار و کشف قیمتی برای این توکن عجیب و غریب خواهید بود!

لازم به ذکر است که در بین صرافی‌های ایرانی، پلتفرم معاملاتی ارزیف در ایران از همان ابتدا این کوین پر طرفدار را عرضه خواهد کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.