جزئیات عرضه اولیه خنور و نقدینگی مورد نیاز

جزئیات عرضه اولیه خنور و نقدینگی مورد نیاز

سهام شرکت نور ایستا پلاستیک در روز دوشنبه 18 تیر 1403 با نماد خنور در بورس عرضه می‌شود؛ جزئیات عرضه اولیه خنور را اینجا بخوانید.

دوشنبه 18 تیر قرار است سومین عرضه اولیه‌ 1403 با سهام شرکت نور ایستا پلاستیک و نماد "خنور" انجام گیرد. این عرضه اولیه به شیوه ترکیبی و در دو مرحله اجرایی می‌شود و طی آن 5 درصد از سهام این شرکت، معادل 50 میلیون سهم، عرضه خواهد شد. در مرحله اول عرضه اولیه خنور، 2 درصد از سهام شرکت به صندوق‌های سرمایه‌گذاری و در مرحله دوم نیز 3 درصد معادل 30 میلیون سهم، به عموم عرضه می‌گردد.

زمان و جزئیات عرضه اولیه خنور

مرحله اول این عرضه اولیه که به صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی و مختلط اختصاص دارد، در صبح روز دوشنبه مورخ 18/04/1403 انجام می‌شود که زمان دقیق آن نیز توسط ناظر اطلاع‌رسانی می‌شود. حداکثر تعداد سهام قابل خریداری برای هر کد معاملاتی واحد شرایط، 250 هزار سهم با قیمت ارزش‌گذاری 19015 ریال خواهد بود.

مرحله دوم عرضه اولیه خنور برای سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی است و طی آن 30 میلیون سهم با قیمت کشف شده در مرحله اول، به عموم عرضه می‌شود. زمان ثبت سفارش برای خرید عرضه اولیه خنور نیز پس از انجام مرحله اول و طی پیام ناظر در روز دوشنبه، اعلام می‌شود. در عرضه‌های اخیر، زمان سفارش‌گذاری عموم ساعت 12 تا 14 بوده است. هر کد حقیقی یا حقوقی حداکثر تعداد 75 سهم را می‌تواند خریداری کند.

نقدینگی مورد نیاز برای عرضه اولیه خنور

حداکثر تعداد سهام قابل خریداری در عرضه اولیه خنور برای عموم سها‌م‌دارن، 75 سهم تعیین شده که بر اساس ارزش‌گذاری اولیه 19015 ریالی خنور و با در نظر گرفتن اینکه قیمت تعیین شده در مرحله، تفاوت چندانی با این رقم نداشته باشد، حداکثر مبلغ 1,426,125 ریال را برای خرید عرضه اولیه خنور، نیاز دارید. اما در پاسخ به این‌که به هر شخص، چه مبلغی اختصاص می‌یابد، باید گفت که در صورت مشارکت 1 میلیونی، به هر کد، 30 سهم خنور معادل 57 هزار تومان و در صورت مشارکت 500 هزار کد، به هر شخص 60 سهم با ارزش تقریبی 115 هزار تومان می‌رسد. با توجه به میزان مشارکت در عرضه اولیه اخیر بورس یعنی عرضه‌ی سهام معین که 591 هزار کد در آن شرکت داشتند، به نظر می‌رسد که به هر کد حقیقی و حقوقی، حدود 55 تا 60 سهم خنور با ارزش حدودی 110 هزار تومان، اختصاص یابد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.