پیش بینی شاخص در دو مقطع

پیش بینی شاخص در دو مقطع

کارگزار بورس اعلام کرد:

پیش بینی شاخص در دو مقطع زمانی و چند ابهامی که مانع از رشد سهام شده

یک کارگزار بورس با اعلام چند ابهامی که مانع از رشد سهام شده ، پیش بینی کرد شاخص طی یک ماه آینده بین ۱.۳ تا ۱.۶ در نوسان باشد ولی در میان مدت به دو میلیون واحد برسد .

 

 احمد اشتیاقی مدیرعامل کارگزاری بانک آینده درباره اوضاع روزهای اخیر بورس که با افزایش ریسک و حواشی و تصمیمات پیش بینی نشده همراه شده به ایرنا گفت:تا زمان برطرف شدن ابهاماتی مانند لایحه بودجه و قیمت دلار 17.5 هزار تومانی مجلس و...، نوسان و تردید سهامداران ادامه دار و شاخص طی یک ماه آینده بین 1.3 تا 1.6 میلیون واحد در نوسان خواهد بود .

وی افزود: در صورت عدم بازگشت آمریکا به برجام ، ممکن است برای مدتی موقت ، سرمایه ها وارد بازار طلا و سکه شود اما با توجه به وجود رکود این بازاها ، سرمایه گذاران تمایل چندانی برای خروج از بورس ندارند و با احتیاط در حال معامله هستند ولی به محض برطرف شدن ابهامات ، وضعیت بورس بهتر و ورود سرمایه های افزایش خواهد یافت .

اشتیاقی ادامه داد: در صورت برگشت آمریکا به برجام و جلوگیری از کاهش قیمت دلار به نرخ کمتر از ٢٢ هزار تومان، بورس بهترین بازار برای سرمایه گذاری خواهد بود و تا فصل مجامع با معاملات بسیار خوبی همراه خواهد شد و شاخص تا تیر دوباره کانال دو میلیون واحدی پس خواهد گرفت .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ ۲۶% ۲۹۰٬۰۰۰ تومان
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.