تحلیل هفتگی سهام - 99.11.17

تحلیل هفتگی سهام - 99.11.17

 

نماد سکرما: تاریخ تحلیل 17بهمن 1399
این نماد زیر ابر کومو قرار دارد. قیمت 1760 تومان به عنوان مقاومت مهم این نماد است زیرا حرکت از بالا به پایین در ابر قرمز و حرکت از پایین به بالا در ابر سبز سخت تر است. مقاومت مذکور علاوه بر کف ابر کومو سبز، به دلیل کیجونسن 103 فلت شده نیز به وجود آمده است. واکنش های قبلی به این محدوده قیمتی نیز اعتبار بالایی به آن می بخشد. هم چنین خطوط قرمز در اندیکاتور MFI به عنوان خطوط حمایتی و مقاومتی نقش مهمی را ایفا میکنند و گاها منجر به تشکیل پیووت های مینور و ماژور میشوند.

 

نماد رتکو: تاریخ تحلیل 17بهمن 1399
نماد رتکو بالای ابر کومو قرار دارد. حرکت این نماد بسیار جالب توجه است.  در حرکت از زیر ابر کومو به بالای ابر، به دو مقاومت اسپن ب (سقف ابر با شماره 2 نشان داده شده است) و کیجونسن 103 ( که با شماره 1 نشان داده شده است ) برخورد کرده است. ابتدا مقاومت سقف ابر را با حجم بالا شکسته و به سقف شکسته شده تروبک زده است. سپس بعد از برخورد به مقاومت کیجونسن 103، با حجم بالا نتوانسته مقاومت را بشکند. لذا دوباره به سمت اسپن ب که نقش حمایتی به خود گرفته حرکت کرده و با حجم بالا برگشت خورده است. بار دیگر با حجم بالا توانسته مقاومت قبلی را بشکند و همزمان با تروبک داخلی به حمایت ابر کومو واکنش نشان داده و همراه با سطح سقف ابر سبز رنگ به مسیر صعودی خود ادامه داده است.

 

نماد قمرو: تاریخ تحلیل 17بهمن 1399
این نماد داخل ابر کومو قرار دارد و همزمان مقاومت اسپن ب و کیجونسن 103 را پیش رو دارد. خطوط قرمز مقاومتهای مهم ایچیموکوئی هستند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.