ماهانه در بورس چقدر می توان سود کرد؟

ماهانه در بورس چقدر می توان سود کرد؟

ماهانه در بورس چقدر می توان سود کرد؟


درآمد بورس چقدر است؟
کسب درآمد ماهیانه در بورس چگونه است؟
ماهانه در بورس چقدر می توان سود کرد؟
به نظر شما در بورس ایران یک شبه می تواند پول ما صفر شود؟
آیا امکان صفر شدن یک شبه پول در بورس وجود دارد؟
 آیا امکان دارد تمام سرمایه ما نابود شود؟
درآمد بورس چقدر است؟
درآمد بورس چقدر است؟ بیایید اگر هم قرار باشد که تمام سرمایه ما نابود شود با تمام  وجود ترسمان را کنار بگذاریم و با یک مبلغ کمی وارد بورس شویم. حال سوال پیش می‌آید که با چه مقدار پول می‌توان خرید و فروش سهام را شروع کرد؟

باید در نظر داشت که بورس ایران یک بورس درصدی است یعنی اینکه محدودیت بالا و پایین شدن قیمت دارد یعنی اگر شما سهامی را بخرید امکان ندارد همین فردا قیمت اون سهام نصف شود یا فردا پول شما دوبرابر شود، یک دامنه نوسان و یک محدودیت وجود دارد که این دامنه نوسان ۵% می‌باشد در بورس‌های بین‌المللی این دامنه نوسان وجود ندارد اما در بورس ایران این دامنه نوسان وجود دارد و این اولین نقطه امنی است که یک سهامدار و یا یک سرمایه‌گذار می‌تواند خیالش راحت باشد که اگر سرمایه‌گذاری کند پولش نصف شود و یا یک خطر این چنینی وی را تهدید کند این دامنه نوسان ۵% است یعنی سرمایه شما نسبت به روز قبل نمی‌تواند بیش تر از ۵% رشد یا کاهش پیدا کند در واقع دامنه نوسان ما در یک روز ۱۰% است یعنی ۵ مثبت و ۵ منفی حال می‌پرسیم که: درامد بورس در یک ماه چقدر است؟

اگر مهارت و تجربه لازم را نداشته باشید حتی اگر میلیاردها تومان سرمایه نیز وارد بورس کنید ضرر خواهید کرد.
از طرف دیگر سرمایه هم مهم است. فرض کنید شما با یک میلیون تومان، سهام شرکتی را خریداری کرده‌اید و پس از چند روز 10 درصد رشد داشته و شما آنرا فروخته‌اید. سودی که بدست آورده‌اید 100 هزارتومان است. ولی اگر با سرمایه‌ 10 میلیون تومانی خرید کرده بودید، سودی که کسب می‌شد معادل 1 میلیون تومان بود.

حداقل سرمایه برای بورس
سوال دوم که اکثر افراد در سایت بورسینس می‌پرسند: حداقل سرمایه اولیه موردنیاز چقدر است؟

این این بابت نیازی به نگرانی نیست و تقریبا هرکس که فکرش را بکنید حداقل سرمایه را داراست.

حداقل مبلغ یک سفارش خریدسهام در بورس، فقط 100 هزارتومان است و با سرمایه 100 هزارتومان می‌توان وارد بورس شد.

به طور مثال اگر بخواهید سهام شرکت X که هر سهم آن 250 تومان قیمت دارد را بخرید باید حداقل 400 سهم از شرکت را خریداری کنید. (جمعا 100 هزارتومان)

به دلیل اینکه مقداری کارمزد کارگزاری نیز باید پرداخت شود حداقل هر سفارش کمی بیشتر از 100 هزارتومان خواهد بود.

مطالب مرتبط: حداقل سرمایه گذاری در بورس چقدر است؟

اگر با این توضیحات کنجکاوی شما نسبت به نحوه کار بورس و سهام بیشتر شده، ادامه مطلب را بخوانید.

فرض کنید شما سرمایه‌ای معادل یک میلیون تومان سرمایه داشته باشید و بتوانید هرماه در بورس 10 درصد سود کنید. هیچ برداشتی نیز از سرمایه خود نداشته باشید و هیچ سرمایه جدیدی هم اضافه نکنید. در مدت 10 سال، این یک میلیون تومان به بیش از 92 میلیارد تومان تبدیل می‌شود.

حتما می‌پرسید چگونه چنین چیزی ممکن است؟

جواب در فرمول سود مرکب نهفته است.

شما با سرمایه گذاری 1 میلیون تومان در بورس، اگر مرتب این سرمایه را افزایش دهید و درصدهایی که از 1 میلیون تومان بدست می‌آورید را به سرمایه اولیه خود اضافه می‌کنید، سودهای شما رشد چشمگیری می‌یابد. به طور مثال شما پس از کسب 10 درصد سود، 1 میلیون و 100 هزارتومان خواهید داشت و 10 درصد سود بعدی را اگر که بدست آورید از 1 میلیون و 100 هزارتومان سرمایه شما خواهد بود که مساوی 110 هزارتومان می‌شود.

بنابراین رفته‌رفته با افزایش سرمایه اولیه و افزایش سودهایی که از درصدها بدست می‌آید، سرمایه شما بصورت تصاعدی رشد می‌کند و پس از مدتی، شاهد رشد عظیم سرمایه‌تان خواهید بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ ۲۶% ۲۹۰٬۰۰۰ تومان
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.