اولین کارگزاری 24 ساعته در ایران!!!

اولین کارگزاری 24 ساعته در ایران!!!

عصر روز گذشته آیین رونمایی از مرکز تماس کارگزاری فارابی با حضور مدیران بازار سرمایه در محل این کارگزاری برگزار شد. در این مراسم روح اله میرصانعی دبیرکانون کارگزاران، علی صحرایی مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران، محمدرضا معتمد عضو هیات مدیره سازمان بورس، یاسر فلاح مدیرروابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس اوراق بهادار حضور داشتند.

ابتدا در این مراسم رحمان بابازاده مدیرعامل کارگزاری فارابی گفت: فلسفه ما از روز اول لبخند بود زیرا لبخند حاصل عالی ترین تعامل و واکنش انسانی به درجه عالی از رضایت است. ما اگر بتوانیم بازار سرمایه را به بازار لبخند تبدیل کنیم و من به عنوان یک کارگزار بتوانم رضایتمندی مشتری را در حدی برآورده کنم که لبخند بر لب هایشان باشد قطعا به هدف غایی خود رسیده ام.

او افزود: تغییراتی در بازار سرمایه ایجاد کرده ایم و خوشحالم که بگویم بعد از ما پیامدش به صورت وسیع در صنعت خدمات کارگزاری بوده است. در عرضه اولین آنلاین، فعالین این عرصه به شدت تحت فشار مشتریان خود بودند و این تغییرات باعث اتفاقات خوب برای مشتریان شد.

نخستین مرکز ارتباط بی نقص بازار سرمایه

مدیرعامل کارگزاری فارابی بیان کرد: «تماس» نخستین و مجهز ترین ارتباط بی نقص بازار سرمایه در صنعت خواهد شد. ما با «تماس» ترجیح می دهیم و به زودی اولین کارگزار ۲۴ ساعته خدمات در بازار سرمایه خواهیم شد. سعی می کنیم از تمامی ابزارهای هوش مصنوعی استفاده کنیم تا این پاسخگویی را به حد اعلای خود برسانیم.

بابازاده با اشاره به اینکه روز گذشته ۳۰ هزار تماس با کارگزاری فارابی صورت گرفته است افزود: تماس ها فقط در رابطه با سهام عدالت بود. این یکی از نقاط شروع ما است که تصور می کنیم اهمیت به سزایی دارد. چرا که این حجم از آموزش و پاسخگویی می تواند بازار ما را تعمیق کند.

در ادامه علی صحرایی مدیرعامل شرکت بورس گفت: همه ما می دانیم که بازار سرمایه از سالیان گذشته تغییر جهت اساسی داده و مورد توجه جامعه قرار گرفته است. ابتدای سال ۹۸ اگر ۱۵۰ هزار نفر فعال روزانه بازار بودند امروز این عدد به بیش از ۸۵۰ هزار نفر رسیده است. متناسب با این افزایش ما می بینیم که سهام عدالت هم به خیل عظیم فعالان بازار افزوده شده است.

صحرایی: کارگزاران باید در سه حوزه فعال تر شوند

مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران خاطرنشان کرد: این مهم می طلبد که خدمات متناسبی با این ورودی جدید ایجاد شود، در همین راستا همکاران کارگزاری فارابی نیز به صورت هوشمندانه ای سرویس دهی را آغاز کرده اند. باید به افراد تازه وارد به بازار سرمایه با استفاده از زیرساخت های تکنولوژی، خدمات متناسبی ارائه دهیم تا هم پاسخگویی بهتری داشته باشیم و هم سهم بیشتری از کیک بازار سرمایه را کسب کنیم. یکی از نقایصی که با آن مواجه هستیم کمبود آموزش از مجاری رسمی و مجوزدار است. ودیعه آن نفوذ فضای مجازی نادرست بوده که بعضا مردم را گمراه می کنند. از این مرکزی که مدیرعامل کارگزاری فارابی اشاره کرد قرار است سرویس های راهنمایی به فعالان بازار سرمایه و مشتریان جدید داده شود.

علی صحرایی در ادامه بیان کرد: افزایش سبد مالی و افزایش عمق سبد دانش بازیگران بازار سرمایه و ماندگاری شان منجر به مانایی بیشتر بازار سهام خواهد شد. انتظار داریم که بقیه دوستان هم در صنعت کارگزاری اقداماتی را در سه حوزه پاسخگویی، افزایش سواد مالی و ارائه خدمات هوشمند از بستر آی تی انجام دهند. به هر حال نسل جدیدی به بازار سرمایه ورود کرده و این نسل جدید متناسب با دانش و شرایط خود خدمات متفاوتی نسبت به گذشته نیاز دارد.

در پایان این برنامه آیین رونمایی از مرکز پاسخگویی کارگزاری فارابی با حضور مدیران بازار سرمایه انجام شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.