فاز اصلاحی بازار!!!

فاز اصلاحی بازار!!!

 شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۱۰ هزار واحد افت کرد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه ۱۲میلیارد و ۲۷۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۱۵هزار و ۷۱۸میلیارد تومان در یک میلیون و ۸۷۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۱۰ هزار و ۳ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۸۱هزار و ۹۲۴واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری نیز به نام نمادهای شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر و گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید شد و در مقابل شرکت‌های صنایع سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان و گسترش نفت و گاز پارسیان با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.
 

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۲۶۴۸واحد، کل (هموزن) ۵۴۲۰واحد، قیمت (هموزن) ۳۵۷۴واحد، آزاد شناور ۲۰۹۹۳واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم نیز به ترتیب ۹۵۷۷و ۱۱۰۴۱واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۷۰۷میلیون ورقه به‌ارزش ۵هزار و ۵۲۵میلیارد تومان در ۶۷۵هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۱۰واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۵هزار و ۹۵۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس در روز جاری نیز به نام نمادهای شرکت‌های هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی زاگرس شد و در مقابل شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، بانک دی و پتروشیمی مارون با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ ۲۶% ۲۹۰٬۰۰۰ تومان
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.