پیش بینی جهش شاخص از فردا!!!

پیش بینی جهش شاخص از فردا!!!

پیش بینی ادامه جهش شاخص در فردا + دلار همچنان محرک قیمت ها

شرکت مشاور سرمایه گذاری با بررسی معاملات امروز بازار سهام، پیش بینی کرد برای فردا رشد شاخص ادامه دار و نرخ دلار همچنان محرک قیمت ها است.

 

شرکت مشاور سرمایه گذاری ابن سینامدبر (اماکو) با بررسی روند معاملات چهارمین روز این هفته بازار سهام اعلام کرد: امروز شاخص کل پس از اصلاح اندک دیروز موفق  شد از مرز مقاومت 1.5 میلیون واحد عبور کند و همچنان با قدرت به مسیر صعودی ادامه دهد. ارزش صف های خرید به بیش از 10 هزار میلیارد تومان رسید که رکوردی جدیدی برای بورس تهران محسوب می شود.

ارزش معاملات خرد بورس به 9.8 هزار میلیارد تومان رسید. بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل را "فولاد و فملی و فارس" داشتند . امرزو تقریبا تمام نمادهای بورسی صف خرید داشتند و شاخص کل با رشدی نزدیک به 65 هزار واحد به کانال یک میلیون و 546 هزار واحد رسید.

صندوق دارا یکم نیز این روزها سود خوبی نصیب دارندگان کرده و طی 4 روز معاملاتی 165 درصد سود داشته است.

بررسی چند رویداد

زمان سفارش‌گیری در عرضه اولیه نماد معاملاتی سرمایه‌گذاری سیمان تامین (سیتا) در روز چهارشنبه مورخ 11 تیرماه از ساعت 7:30 تا 11:30 خواهد بود.

رضا جمارانیان مدیرعامل سرمایه‌گذاری سیمان تامین گفت: سیمان آبیک بزرگترین شرکت سیمانی ایران و خاورمیانه است که به عنوان شرکت ایجادی سیتا محسوب می‌شود. قیمت تمام شده این سهم در مجموعه ۱۰۰ تومان شناسایی شده است. آبیک تا سال گذشته زیان‌ده بوده که با تعیین تکلیف وام‌های ارزی، عایدی زیادی را نصیب شرکت کرده است. پیش‌بینی می‌شود با بورسی شدن این مجموعه ارزش افزوده بسیار بالایی وارد مجموعه سیمان خوزستان و سیمان تامین شود.

در جلسه تعیین ضرایب قیمتی زنجیره فولاد در وزارت صنعت، تصمیم‌گیری بدون نتیجه ماند و مقرر شد کمیته‌ای توسط معاونت امور معدن و صنایع معدنی وزارت صنعت تشکیل شود و ظرف یک هفته تا ده روز آینده، آخرین تغییرات ضرایب قیمتی توسط این وزارتخانه ابلاغ شود.

از ۱۶ تیرماه حساب تضمین اعتبار خرید سهام به ۱۵ درصد کاهش  یافت .

مدیرعامل فرابورس با اشاره به نوسانات غیرمتعارف قیمت اوراق تسهیلات مسکن گفت: کاهش دامنه نوسان، استفاده از حجم مبنا، تغییر در نحوه معاملات و حضور بازارگردان برای این اوراق مطرح شده است.

فرابورس پیش‌بینی کرد درآمد عملیاتی این شرکت علی رغم کاهش ۲۰ درصدی کارمزد و اختصاص ۳۰ درصد از درآمد به صندوق توسعه بازار با افزایش ۸۵ درصدی به ۴۳۸ میلیارد تومان برسد.

وضعیت بازارهای جهانی و رقیب

در بازار کامودیتی ها امروز نوسان اندکی را شاهد بودیم. در معاملات امروز مس 6004 دلار، روی 2060 دلار و انس طلا 1783 دلار داد وستد شدند.

بررسی بازارهای رقیب نشان می دهد نرخ هر دلار آمریکا در محدوده ۲۰ هزار و  350 تومان معامله می‌شود. امروز صرافی ملی نرخ فروش دلار را 18 هزارو 990 تومان اعلام کرد. قیمت سکه نیز حدود ۸ میلیون و 900 هزار تومان گزارش شده است.

پیش بینی روند بورس

اما برای فردا با توجه به عبور پر قدرت شاخص کل از محدوده مقاومتی یک میلیون و 500 هزار واحد تنها پس از اصلاح تنها دو ساعته در روز گذشته به نظر می رسد رشد ادامه دار خواهد بود و نرخ دلار همچنان محرک قیمت ها خواهد بود. با دیدگاه بلندمدت تا شهریور ماه بازار صعودی را پیش رو خواهیم داشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ ۲۶% ۲۹۰٬۰۰۰ تومان
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.