بازار بورس معاملات خود را چگونه آغاز کرد!!!

بازار بورس معاملات خود را چگونه آغاز کرد!!!

در آغاز معاملات بازار سهام روز سه‌شنبه اگر چه شاخص کل به مدد نمادهای شاخص‌ساز رشدی ۲۲ هزار واحدی را به ثبت رسانده اما در نمادهای کوچکتر شاهد فشار عرضه و معاملات در محدوده منفی هستیم. به طوری که شاخص کل هم وزن افتی ۱۳۸۸ واحدی را تجربه کرده است.

 

 

در یک ساعت  ابتدایی معاملات امروز بورس بیش از ۶۷۷ هزار معامله صورت گرفته که طی آن ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۶۱ هزار میلیارد ریال دادوستد شد. در این میان سه نماد فولاد، تاپیکو و پارسان به ترتیب با ۵۰۶۳، ۱۹۹۶ و ۱۷۵۷ بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشتند. در معاملات فرابورس نیز سه نماد مارون، صبا و بپاس بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشتند.

 

 

معاملات امروز بازار سهام در حالی پیگیری می‌شود که گروه خودرویی و بانکی با افزایش تقاضا مواجه شده و فلزات اساسی نیز در محدوده مثبت معامله می‌شوند. اما گروه مواد غذایی، سیمانی و انبوه‌سازی با فشار عرضه مواجه بوده و اکثر نمادهای آن در محدوده منفی معامله می‌شوند.

همچنین در جریان معاملات امروز دو نماد خودرو و خساپا بعد از ساعت عادی و از ۱۳ و ۴۵ تا ۱۴ و ۵۰ معامله می‌شوند و زمان معامله نماد سیتا نیز از ساعت ۱۲ و ۳۵ تا ۱۳ و ۴۰ خواهد بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ ۲۶% ۲۹۰٬۰۰۰ تومان
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.