اولین ربات تحلیلگر تکنیکال

اولین ربات تحلیلگر تکنیکال

سرنوشت سرمایه گذاری خودتان را به خطر نیندازید؟!

در بازار بورس و بازار های سرمایه تحلیل تکنیکال یکی از مهم ترین تحلیل ها می باشد که اگر از آن به خوبی استفاده شود نتیجه مطلوبی خواهد داشت.

استفاده ازتحلیل تکنیکال مستلزم آموزش و تمرین می باشد، به طور مثال شخصی که بخواهد بر اساس تحیل تکنیکال خرید و فروش سهام انجام دهد باید آموزش های لازمه را یا به صورت فایل های ویدیویی و یا کلاس های حضوری و ... را فرا بگیرد و مدتی تمرین روی سهم های مختلف انجام دهد تا خود را محک بزند که مطمناً همه ی ایها زمان بر وهزینه بر خواهد بود.

سه تا سهم را به رایگان تحلیل کن و بعد تصمیم بگیر

 

مبلغ یک ماه اشتراک این ربات هوش مصنوعی، 290 هزار تومان است که در ازای اطلاعات و دیتایی که در اختیارتان قرار میگیرد بسیار به صرفه می باشد.

برای تهیه اشتراک به قیمت 290 هزار تومان کلیک کنید

 

ربات هوش مصنوعی به چه دردی میخوره؟ (ویدئوی زیر را ببینید)

در بحث تکنیکال بخش مهمی به نام اندیکاتور و اسیلاتور وجود دارد که هر کدام براساس فرمول خودش روند آینده سهم را پیش بینی میکند. معامله گر باید بتواند ازبین چندین اندیکاتور و اسیلاتور مهم و کارامد، تعدادی ازآنها را انتخاب کند و بر اساس آنها سهم مورد نظر را تحلیل کند.

در این حال بررسی سهم ها زمان برو احتمال بروز خطا وجود دارد، یا اینکه معامله گر نهایتاً سه الی چهار معیار را بررسی کند که در این حالت مسئله ای پیش می آید این است که احتمال دارد چند حالت مختلف از چشم معامله گر پنهان بماند.

برای حل این مشلات سهام بین رباتی طراحی کرده است که کار تحلیل را بر اساس 12 اندیکاتور و اسیلاتورهای مهم انجام میدهد. به عبارتی کافیست معامله گر سهم مورد نظر را انتخاب کند و ربات تحلیلگر در کسری از ثانیه سهم را تحلیل و نتیجه را برای هراندیکاتور و اسیلاتور اعلام میکند.

ربات تحلیلگر تغییر روند ها را سریع شناسایی و اعلام می کند، یعنی اگر سهمی پس از نزول در قیمتی متعادل شود، بر اساس تحلیل ربات بر روی اندیکاتور و اسیلاتورها مناسب باشد، آن را  نتطه خرید اعلام میکند. و یا اگر سهمی پس از رشد در نقطه ای اگر خواست اصلاح کند، ربات آن ناحیه را شناسایی کرده و نقطه خروج اعلام میکند. در این صورت معامله گر سهم را شناسایی و برای خرید یا فروش مورد بررسی بیشتر قرار میدهد.

مبلغ یک ماه اشتراک این ربات هوش مصنوعی، 290 هزار تومان است که در ازای اطلاعات و دیتایی که در اختیارتان قرار میگیرد بسیار به صرفه می باشد.

 

برای تهیه اشتراک به قیمت 290 هزار تومان کلیک کنید

 

سه تا سهم را به رایگان تحلیل کن و بعد تصمیم بگیر

فرصت سرمایه گذاری ایمن را از دست نده!

 

و اما اعضای ویژه دقیقا چه امکاناتی را در اختیار دارند؟

  • تحلیل سهم بر اساس آخرین وضعیت (بروزرسانی روزانه بعد از تایم بازار)
  • تحلیل سهم بر اساس 13 اندیکاتور و اسیلاتور
  • فیلترهای تحلیل تکنیکال و معرفی بر اساس بیشترین اندیکاتور مثبت و یا منفی
  • فیلتر بیشترین رشد و کاهش نمادهای بورسی
  • فیلتر های حجم مبنا
  • فیلتر بازدهی سهام و نمادها در گذشته
  • فیلتر حجم معاملات در بازه زمانی
  • فیلتر های خاص (ورود پول، خروج پول، نبض بازار)
  • فیلتر بر اساس الگوهای تکنیکال
  • فیلتر صف خرید و فروش و یا در آستانه صف شدن
  • بخش ویدئوهای آموزشی نحوه استفاده از ربات
  • دارای پرتفوی من برای بررسی بیشتر
  • نبض بازار به صورت لحظه ای در زمان بازار
  • دارای ابزارهای محاسباتی

داشتن این همه فیلتر و امکانات ویژه محاسباتی با هزینه های سنگین فقط میسر می باشد، که سهام بین این امکانات را برای کلیه کسانی که از تحلیل تکنیکال و بنیادی در سرمایه گذاری استفاده می کنند، فراهم کرده است تا از سردرگمی در محاسبات جلوگیری شود.

دیگه تصمیمش با خودتون هست که تصمیم دارید همیشه بدون تحلیل خرید کنید، یا شروع کنید به یادگیری اصولی سرمایه گذاری و استفاده از منابع قدرتمند اطلاعاتی!!!

 

 

اگر تا اینجای صفحه اومدی و داری مطالعه می کنی، یعنی که علاقمندی مدیریت سرمایه گذاری در بورس را درست بری جلو و سود خوبی به دست بیاری، ما در سهام بین دنبال این نیستیم که یه اشتراک یک ماهه عرضه کنیم و شما را رها کنیم، هدفمون در سهام بین اینه که اعضای ویژه بتوانند سودهای بالایی را تجربه کنن، و از ضررهاشون جلوگیری بشه.
برای تهیه این پنل یک ماهه یعنی 30 روز میتوانید همین الان از لینک زیر اقدام کنید، فقط کافیه جلوی ضررت را از همین امروز بگیری...

 

برای تهیه پنل 30 روزه به قیمت 290 هزار تومان کلیک کنید

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ ۲۶% ۲۹۰٬۰۰۰ تومان
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.