با فیلتر بازدهی سهام تمام اطلاعات سهم راه به‌دست بیاورید!

با فیلتر بازدهی سهام تمام اطلاعات سهم راه به‌دست بیاورید!

در سهام بین بخش فیلترها یک میان‌بر سریع برای به‌دست آوردن اطلاعاتی است که شاید برای داشتن آن‌ها به ساعت‌ها زمان احتیاج باشد ولی در اینجا، در کسری از ثانیه در جلوی دیدگان‌تان قرار می‌گیرد.

فیلتر بازدهی سهام، یکی از بهترین و در عین حال گویاترین بخش‌ها در سهام‌بین است که با فشردن آن، تمام سهام موجود در مارکت بر اساس ۲۳ فاکتور دسته‌بندی شده و اطلاعاتی بسیار مفید و دقیق را در جلوی دیدگان کاربر قرار می‌دهد.

به‌عنوان مثال وقتی به یک سهم مثل شستا نگاه می‌کنید، ابتدا با تعداد کل سهام و همچنین مقدار شناور آن آشنا شده و تمام نوسانات آن از یک هفته قبل تا ۴ سال گذشته در پیش روی شما قرار می‌گیرد و متوجه عملکرد آن در تمام این سال‌ها می‌شود.

نکته حایز اهمیت در اینجا، توانایی شما در دسته‌بندی کردن هر مورد است. به عنوان مثال شاید بخواهید بدانید که کدام سهم بیشترین کاهش از سقف یک ساله گذشته خود را داشته است و یا کدام‌یک دارای بالاترین EPS است! فقط با کلیک بر روی ستون مد نظر، تمام سهام موجود در بازار بر این اساس برای شما دسته‌بندی خواهد شد.

همچنین قادر هستید تا بر اساس ۱۰ کادر مجزا، سهمی که مدنظرتان قرار دارد را فیلتر کرده تا به گزینه خود بیش از پیش نزدیک شوید.

البته دقت داشته باشید که فیلتر بازدهی سهام، یکی از ده‌ها گزینه موجود در سهام‌بین است که می‌تواند شما را در خرید و یا فروش یک سهم کمک کند و در انتها این خودتان هستید که بر اساس مستندات موجود، تصمیم نهایی را می‌گیرید.

نتیجه‌ای یافت نشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.