دیتای شاخص‌ها به بخش چارت‌های سهام‌بین افزوده شد!

دیتای شاخص‌ها به بخش چارت‌های سهام‌بین افزوده شد!

شاخص یکی از فاکتورهای مهم در بررسی و آنالیز سهام است که تاثیر به‌سزایی در تصمیم گیری کاربران خواهد داشت.

به غیر از شاخص کل و یا هم‌وزن، شاخص‌های گوناگون برای دسته‌بندی سهام مختلف در بخش‌های گوناگون مانند شاخص صنعت، شاخص بازار اول، شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و... نیز در بورس وجود دارد که تفکیک هر کدام حاوی اطلاعات مهم و حساسی است که به این راحتی‌ها به‌دست نمی‌آید.

به‌طور معمول اکثر کاربران، به بررسی نمودار چارت‌ها می‌پردازند اما ترکیب چارت‌های تکنیکال با شاخص‌های مختلف، می‌تواند معجون کامل‌تری در تصمیم‌گیری و اطلاعات دقیق‌تری در نتیجه‌گیری باشد، به همین خاطر ما در سهام‌بین با ارایه یک بخش جدید که همان دیتای مختلف شاخص‌ها در بیش از ۷۰ دسته‌بندی است، وزن اطلاعات نمایش داده شده برای کاربر را بیشتر کردیم.

بدین صورت که کاربران سهام‌بین از امروز قادر هستند تا در بخش چارت‌ها، با انتخاب گزینه جستجو و استفاده از کلمه شاخص، با بیش از ده‌ها گزینه جدید در این ارتباط روبه‌رو شده که همگی روزانه و به لحظه آپدیت بوده و اطلاعاتی بسیار ارزشمند را به آن‌ها ارایه می‌دهد.

در اینجا کافی است که تنها به شاخصی که مدنظرتان هست فکر کنید تا تمام دیتای موجود برای آن، بر روی چارت به‌دقت ترسیم شده و به شما در تصمیم گیری بهتر یاری برساند.

گفتنی است که به تدریج، امکانات جدیدتری نیز به ده‌ها ویژگی قبلی در سهام‌بین افزوده خواهد شد که همگی در راستای یاری رساندن به کاربران در جهت انتخاب بهترین‌ها و البته دوری کردن از پرخطرترین‌ها است!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.