رشد چشمگیر شاخص بورس

رشد چشمگیر شاخص بورس

شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه با رشد چشمگیر 26 هزار و 500 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 412 هزار واحد قرار گرفت

در شروع معاملات امروز سوم مهرماه، بورس تهران با برتری صف‌های خرید کار خود را آغاز کرده است.  شاخص کل  بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه سبزپوش شد و با رشد 26  هزار و 500 واحدی در ارتفاع یک میلیون و  412 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد 5500 واحدی 421 هزار و 40 واحد را ثبت کرد.

فرابورس هم سبزپوش شد و به  20 هزار و 821 واحد رسید.

نمادهای شستا، فملی ، فولاد، نوری  و وبملت بیش‌ترین تأثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند و نمادهای  اپال، چکاپا و فخاس مانع از رشد بیشتر شاخص بورس تهران شده  اند.

وضعیت نمادها  در آغاز معاملات

استارت خودرو در یک قدمی صف خری را شاهد هستیم؛ حقیقی ها بیش از 9 میلیون برگه سهم خریداری کردند

افزایش تقاضا در گروه فلزات اساسی

فجهان, فسبزوار, فملی, فخوز, فمراد, فجر, فروی و فایرا مثبت و متعادل اند.نماد فولاد و فاسمین نیز در آستانه ی شکلگیری صف خرید هستند.ذوب, هرمز, کاوه, فسرب و فتوسا نمادهای مورد توجه گروه اند.

دو نماد تازه عرضه شده فسبزوار و فجهان در میان گروه فلزات اساسی امروز با افزایش فروشندگان در مدار منفی قرار گرفته‌‌اند و افت بیش از 2 درصدی داشته‌اند؛ در مجموع بازار فرابورس کالا ،کدما ،بپاس، شسینا ،غمینو، غنوش، لپارس ،مفاخر  و دسبحا از جمله نمادهایی هستند که بر خلاف جو مثبت و افزایشی امروز با عرضه‌های سنگین در کف روزانه قرار دارند.

گرایش مثبت در نمادهای بانکی

بانکی ها نیز با گرایشی مثبت داد و ستد می شوند.دی, وتجارت, وبملت, وبصادر, وپارس, وپست, ونوین, وپاسار, وکار و وسینا مثبت و متعادل اند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.