رئیسی انتقادات فعالان بازار را شنید

رئیسی انتقادات فعالان بازار را شنید

رئیس جمهور انتقادات عدیده فعالان بازار سهام را شنید و با اعلام اینکه باید تدبیری برای آرامش و نوسان بورس اندیشید از وزیر اقتصاد خواست تا با سهامداران حرف بزند !

 

 ابراهیم رئیسی انتقادات عدیده فعالان بازار سهام از دولت و عدم اقدام عملی در خروج بورس از وضعیت بحرانی را شنید و در جلسه عصر دیروز هیات دولت با اشاره به وضع شاخص در روزهای اخیر، گفت: ادامه نوسانات بورس در زندگی مردم تاثیر می‌گذارد. لذا باید تدبیری اندیشید تا آرامش بر این بازار حاکم شود و مردم و سرمایه گذاران خُرد دچار نگرانی نشوند.

وی از احسان خاندورزی سخنگوی اقتصادی دولت خواست در این زمینه با مردم و سهامداران سخن بگوید تا منطق بورس و چشم انداز آینده بهتر تبیین شود .

براساس این گزارش، طی روزهای گذشته ، فضای مجازی حوزه بازار سرمایه آکنده از انتقادات عدیده از مسئولان قبلی و فعلی دولت و... بود و برخی هم با یادآوری 10 وعده رئیسی برای بهبود بورس از جمله اصلاح سریع بازار ، عدم تصمیمات خلق الساعه و ثبات قوانین ، حل مشکل قیمت گذاری دستوری ، عدم تبدیل بورس به محلی برای جبران کسری بودجه ، کاهش مالیات شرکت ها از 25 به 10 درصد و.... خواهان ورود وی به اوضاع بغرنج بازار سرمایه بودند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.