حمایت جدی دولت از بورس

حمایت جدی دولت از بورس

رییس سازمان بورس با رضایت از سودآوری شرکتها، ادعای عدم فروش اوراق دولتی در۴۰ روز و وعده جلوگیری از قیمت گذاری دستوری، گفت: عزم دولت برای حمایت از بازار جدی است.

 

 مجید عشقی با اشاره به سودآوری مناسب شرکت ها در نیمه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال قبل در برنامه سلام صبح به خیر شبکه سه گفت:  P/E شرکت ها پایین آمده و قیمت سهام جذاب است . مردم حق دارند نگران باشند. عزم دولت برای حمایت از بازار جدی است . جای هیچ نگرانی نیست و چند ابهام در بازار وجود دارد و باید برطرف شود.

وی افزود: رشد و نزول شدید برای بازارها سم است و نباید رشد و ریزش شارپی وجود داشته باشد. کسری بودجه و انتشار اوراق یکی از بحث ها بود. کشش بازار در فروش اوراق در نظر گرفته می شود. در 40 روز گذشته دولت در بازار اوراق نفروخته و ابهاماتی در مورد برخی صنایع مطرح است . تلاش می شود جلوی قیمت گذاری دستوری و رانت گرفته شود. نمی توان مردم را دعوت کرد و بعد دست در جیب شرکت ها کرد. قطعا دخالت ها حداقلی است .

عشقی ادامه داد: به دلیل تغییرات مدیریتی، وقفه یک ماهه در اطلاع‌رسانی سازمان بورس ایجاد شد و از این پس بصورت منظم اطلاع‌رسانی خواهد شد تا مردم به کانال رسمی انتشار اطلاعات دسترسی داشته باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.