پیش بینی بورس این هفته

پیش بینی بورس این هفته

یک کارگزاری با بررسی آخرین متغیرهای موثر بر بازار سرمایه ، پیش بینی کرد بازار سهام این هفته با شک و تردیدهای همراه و گروه خودرو و شرکت های کوچک با اقبال نسبی همراه باشند .

 

 بازار سهام در حالی از هفته گذشته با وعده های جدید دولت و مسئولان سازمان بورس شاهد پایان موقت سقوط قیمت ها و شاخص بود که کارگزاری آبان درباره روزهای قبل و بعد اعلام کرد: بازار در هفته گذشته با افت آغاز کرد و در میانه هفته با رسانه ای شدن افت های پی در پی با حمایت از نقطه ای همراه شد که بسیاری از قیمت ها به محدوده های کاملا ارزان رسیده بود. حجم معاملات در روزهای مثبت چندان بالا نبود و همین مسئله شک و تردید هایی را در رابطه با ادامه دار بودن رشد افزایش داده است.

در بازارهای جهانی هم عدم توافق در رابطه با افزایش تولید نفت از افت بیشتر قیمت جلوگیری کرد و قیمت در پایان هفته رشد کرد. اما در بازار فلزات و دیگر محصولات ، وضعیت تقاضا در چین و کاهش محدودیت های تولید فعلا بر قیمت ها فشار وارد کرده و همین مسئله افت قیمت ها در پایان هفته را به دنبال داشت.

بازار ارز نیز شاهد رشد قیمت ها با توجه به افزایش تنش ها بود. قیمت ها پس از اخبار مربوط به تنش ها در دریای عمان، افزایش داشت و با اعلام تاریخ از سرگیری مذاکرات متوقف شد اما به محدوده ابتدایی هفته نرسید. به نظر می رسد با توجه به شرایط پیچیده مذاکرات  و شروط گروه جدید مذاکره کننده ایران ، بازار قبل از واکنش زیاد منتظر روشن تر شدن مواضع خواهد بود.

بازار سهام با توجه به حمایت هایی ، شاهد رشد قیمت ها از محدوده های حمایتی بود. روند حذف ارز ترجیحی همانند وضعیتی که در دولت های قبل تجربه شد در ابتدای دولت جدید شتاب گرفته و به نظر میرسد در بازار امروز گروه خودرو که افزایش قیمت محصولات جدی تر شده و اخباری مبنی بر تقویت احتمال عرضه خودرو در بورس کالا نیز به گوش می رسد در کنار گروه های کوچک تری که افت زیادی داشته اند و البته از حذف روند ارز 4200 تومانی منتفع خواهند شد مورد توجه باشند . بزرگترها نیز روندی متعادل و مثبت داشته باشند .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.