شورای عالی بورس 2 جلسه برگزار کرد

شورای عالی بورس 2 جلسه برگزار کرد

نماینده کانون‌‌‌ها در شورای عالی بورس گفت: طی دو ماه گذشته تنها دو جلسه با موضوع معارفه رئیس سازمان بورس و اعضای هیات‌مدیره و راهبردهای ۱۰ گانه برگزار شده است !

 

 حمیدرضا دانش کاظمی که نماینده کانون‌‌‌ها در شورای عالی بورس است با اشاره به معرفی چند عضو جدی این شورا در 21 مهر سال جاری به دنیای‌اقتصاد گفت: در این مدت تنها دو جلسه برگزار شده که اولین جلسه مرتبط با معارفه رئیس سازمان بورس و اعضای هیات‌مدیره و دومین جلسه هم در خصوص کلیات بازار بود .

وی ادامه داد: در دومین جلسه شورای عالی بورس ، راهبردهای ۱۰ گانه بازار سرمایه بررسی و مواردی چون شفافیت و جریان اطلاعات، سواد مالی و ارتقای فرهنگ مردم، توسعه کیفی نهادهای مالی با تمرکز بر سرمایه‌گذاری غیرمستقیم، توسعه و تعمیق بازار بدهی، ابزارهای مشتقه با هدف پوشش ریسک، توسعه و تکمیل زنجیره محصولات کالایی، ساز و کار پیشگیرانه و فراگیر جلوگیری از تخلفات، اصلاح قوانین و مقررات با تاکید بر نقش سازمان، کیفیت و سرعت رسیدگی به شکایات و تقویت زیرساختار و فناوری، مورد بحث قرار گرفت .

براساس این گزارش به گفته یکی از اعضا سابق شورای عالی بورس و در ساختار قبلی ، هر دو هفته یکبار جلسه شورای عالی بورس برقرار بود اما از زمان آغاز فعالیت دولت جدید ، جلسات ماهانه و گاه بیشتر برگزار می شود !

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.