فیلتر جدید اندیکاتورها به سهام بین آمد!

فیلتر جدید اندیکاتورها به سهام بین آمد!

اگر عضو ویژه سهام بین باشید، به‌طور حتم با انواع و اقسام فیلترها آشنا هستید، آیتم‌هایی که به کاربران کمک بسیار زیادی در شناسایی بهترین سهام برای خرید و همچنین پر ریسک‌ترین جهت فروش می‌کند.

حال یک فیلتر ویژه و بسیار کاربردی به نام فیلتر اندیکاتورها به سهام بین افزوده شده که کمک شایان توجهی به کاربران حرفه‌ای جهت گذاشتن یک وجه تمایز بین سهم‌های مختلف می‌کند. در این فیلتر خاص، کاربران می‌توانند به‌راحتی هر سهمی را که علاقه داشته باشند، در چندین فاکتور بسیار مهم همچون RSI، مکدی، MFI و... مشاهده کرده و بهترین تصمیم را برای ورود و یا خروج از آن سهم بگیرند.

در واقع ربات هوشمند سهام بین کاری می‌کند تا هر روز، نمودار تکنیکال تمام سهام موجود در بازار برای اعضای ویژه آپدیت شده و همه اندیکاتورهای مرتبط با آن به نمایش در بیایند. به این ترتیب، امکان مقایسه سهم‌های مختلف با یکدیگر نیز وجود دارد و بسته به استراتژی کاربر، می‌توان اطلاعات فوق‌العاده مفیدی را دریافت کرد.

گفتنی است این فیلتر خاص، برای تمامی اعضای ویژه سهام بین فعال شده و بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه اضافه، امکان دسترسی به آن فراهم است. پس اگر شما هنوز به عضویت سرویس ویژه سهام بین در نیامده‌اید، سریع‌تر اقدام کنید تا علاوه بر ده‌ها قابلیت ویژه و منحصر به‌فرد، از فیلتر اندیکاتور هم جهت گلچین کردن برترین سهم‌های بازار بهره‌مند شوید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.