بهترین ارز دیجیتال برای خرید در زمان آلت سیزن

بهترین ارز دیجیتال برای خرید در زمان آلت سیزن

آلت سیزن (Alt season) در بازار ارز دیجیتال به دوره‌ای گفته می‌شود که فعالیت این بازار افزایش یافته و می‌تواند به سرمایه‌گذارانی که به‌درستی در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند سود خوبی بدهد. اصطلاح آلت‌کوین (Alt Coin) به تمام رمزارزها به غیر از بیت‌کوین گفته می‌شود که می‌توانند به‌عنوان جایگزین بیت‌کوین مورد استفاده قرار بگیرند.

به همین صورت، آلت سیزن فصلی برای این آلت‌کوین‌ها است که در آن رشد بالایی از خود نشان داده و از لحاظ میزان سوددهی و توسعه می‌توانند بازدهی بهتری نسبت به رمزارزهای بزرگ از جمله بیت‌کوین و اتریوم از خود نشان دهند. در این مقاله قصد داریم تا سه رمزارزی را معرفی کنیم که از دید وب‌سایت خبری فین‌بولد (Finbold) می‌توانند در دوره آلت سیزن رشد صد برابری را داشته باشند!

کاردانو (ADA)

ارز دیجیتال ADA که در واقع رمزارز بومی شبکه بزرگ بلاک‌چینی کاردانو محسوب می‌شود، جزو اولین پروژه‌هایی بود که سیستم اجماع اثبات سهام (PoS) را وارد این حوزه کرد. این پروژه از ابتدای راه‌اندازی آن سعی داشت تا روی موضوعاتی از جمله امنیت، مقیاس‌پذیری و پایداری تمرکز بیشتری داشته باشد و یک اکوسیستم غیرمتمرکز با استفاده از قراردادهای هوشمند (smart contracts) و برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) بسازد.

رمزارز ADA که در حال حاضر ارزش هر واحد از آن کمتر از 30 سنت است، بالاترین قیمتی که از ابتدای راه‌اندازی آن دیده به 3 دلار و 10 سنت می‌رسد که در تاریخ 2 سپتامبر سال 2021 به آن رسید. بسیاری از پیش‌بینی‌هایی که در این بازار وجود دارد می‌گوید که قیمت بیت‌کوین بعد از رویداد هاوینگ خود از 100 هزار دلار عبور خواهد کرد و بعد از آن رمزارز کاردانو هم می‌تواند رشد خود را آغاز کرده و از بالاترین قیمت تاریخی خود هم عبور کند!

سولانا (SOL)

سولانا یکی دیگر از پروژه‌های بزرگ حوزه ارز دیجیتال به شمار می‌رود که مخصوص برنامه‌های غیرمتمرکز و همچنین سیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) راه‌اندازی شده است. یکی از بزرگ‌ترین مزایایی که این شبکه دارد، مقیاس‌پذیری نیرومند آن است؛ به طوری که این شبکه قادر است تا هزاران تراکنش را در هر ثانیه با کمترین میزان کارمزد پردازش کند.

رمزارز SOL در حال حاضر در محدوده 22 دلار در حال معامله است در حالی که بالاترین قیمتی که این رمزارز تا به حال دیده نزدیک به 259 دلار است که در تاریخ نوامبر 2021 دید؛ بنابراین این احتمال وجود دارد تا با عبور بیت‌کوین به بالای 100 هزار دلار، قیمت رمزارز سولانا هم افزایش پیدا کند و به سرمایه‌گذاران خود سود خوبی را بازگرداند.

پپه (PEPE)

رمزارز پپه یکی از میم‌کوین‌های جدید بازار ارز دیجیتال است که روی شبکه اتریوم راه‌اندازی شد. این میم‌کوین توانست بعد از راه‌اندازی محبوبیت بالایی به دست بیاورد و در حال حاضر سومین میم‌کوین برتر بازار ارز دیجیتال از لحاظ مارکت کپ بعد از دو رمزارز دوج کوین و شیبا اینو محسوب می‌شود.

این میم‌کوین بعد از زدن بالاترین سقف قیمتی خود که در محدوده 0.000004408 دلار قرار دارد، به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا کرد و در حال حاضر ارزش آن به کمتر از 0.0000016 دلار رسیده است. به همین ترتیب، احتمال افزایش قیمت این توکن و بازگشت قیمت آن به سقف تاریخی خود در دوره آلت سیزن هم وجود دارد.

سخن پایانی

دوره آلت سیزن دوره‌ای است که سرمایه‌گذاران بازار ارز دیجیتال مشتاقانه در انتظار فرارسیدن آن هستند؛ زیرا قیمت بسیاری از رمزارزها افزایش پیدا کرده سقف‌های قیمتی جدیدی را تجربه می‌کنند. در این مقاله سه رمزارز ADA، SOL و PEPE را معرفی کردیم که از نظر وب‌سایت خبری فین بولد می‌توانند افزایش قیمتی خوبی را در زمان آلت سیزن تجربه کنند. همچنین توجه داشته باشید که محتوای این مقاله به هیچ عنوان پیشنهاد سرمایه‌گذاری و خرید و فروش نیست و صرفا جنبه آموزشی و ترجمه دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.