سهام با بیشترین رشد و کاهش در یک ماه گذشته!

سهام با بیشترین رشد و کاهش در یک ماه گذشته!

اگر به پورتفوی بورسی خودتان نگاهی بیندازید، مطمئنا مهم‌ترین شاخص در قضاوت برای یک خرید خوب و مطمئن، میزان سودی بوده که یک سهم به شما داده است. از آن طرف اگر سهمی دچار ضرر شده باشد، نشان از یک انتخاب اشتباه می‌تواند داشته باشد که البته شاید این اشتباه تنها در نقطه ورود بوده و سهم مد نظر بتواند ضررهای قبلی را جبران کرده و مجدد مثبت شود.

بسیاری بر این باور هستند که اگر یک سهم بیش از حد افزایش قیمت پیدا کند، پتانسیل رشد در آن با ریسک بیشتری همراه است و از طرفی سهمی که به اندازه کافی دچار اصلاح قیمتی شده، شانس خرید با بازگشت قیمتش بسیار بالاست.

اگر شما عضو سهام‌بین باشید، با فیلتر بیشترین رشد و کاهش آشنایی دارید. در اینجا، ربات به‌صورت خودکار ۲۰ سهم را بر اساس رشد در دو سوی مثبت و منفی، در ۴ بازه ۷ روزه، ۳۰ روزه، ۶ ماهه و ۱ ساله، دسته بندی می‌کند و به شما نمایش می‌دهد. با استفاده از این فیلتر و یک نگاه کوتاه، با وضعیت کلی بازار در ارتباط با سهام پر بازده و پر خطر آشنا می‌شوید.

کدام سهام بیشترین رشد را در یک ماه داشتند؟

اگر بر روی فیلتر بیشترین رشد و کاهش بزنید، مشاهده می‌کنید که سهم رتکو با بیش از ۹۷ درصد رشد تنها در یک ماه، توانسته سود بسیار زیادی را به سهام‌داران خودش برساند. پس از آن وایرا با ۶۳ و وآیند با نزدیک به ۵۴ درصد افزایش، از پرچم‌داران بازار سهام بودند؛ آن هم در روزهایی که بازار نوسانات زیادی را تجربه می‌کند! پس به‌خوبی روشن است که همیشه می‌توان در بازار بورس، صاحب سهامی بود که بتواند سرمایه صاحبانش را به طرز چشم‌گیری افزایش دهد.

کدام سهام بیشترین کاهش را در یک ماه داشتند؟

در همین بخش، شما می‌توانید مشاهده کنید، غگلستا با افتی ۳۵ درصدی، بیش از یک سوم دارایی کاربرانش را سوزانده است! این سهم البته جزو پرضررهای ۶ ماه و ۱ سال گذشته نبوده تا نشان دهد که سقوطش، سبقه طولانی ندارد! پس از این سهم، والماس با سقوطی ۳۰ درصدی قرار گرفته و رتبه سوم هم به چفبیر تعلق می‌گیرد.

با استفاده از فیلتر بیشترین رشد و کاهش که عملکردی ساده و در عین حال بسیار کاربردی دارد، تنها در طی چند دقیقه می‌توانید وضعیت بازار و سهام شاخص در رشد و سقوط را بررسی کرده و در نتایج معاملاتی خودتان دخیل کنید. 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.