پیش‌بینی جدید قیمت بیت‌کوین تا رویداد هاوینگ

پیش‌بینی جدید قیمت بیت‌کوین تا رویداد هاوینگ

بزرگ‌ترین رمزارز بازار ارز دیجیتال در حال رسیدن به تاریخ رویداد هاوینگ (halving) خود است. در این رویداد که احتمالا قرار است در تاریخ 24 آوریل سال 2024 انجام شود میزان پاداش ماینرهای بیت‌کوین نصف می‌شود و طبق گفته بسیاری از تحلیل‌گران و فعالان بازار ارز دیجیتال، این رویداد تاثیر قابل‌توجهی روی قیمت BTC خواهد گذاشت. در همین راستا یکی از تحلیل‌گران بزرگ بازار ارز دیجیتال پیش‌بینی کرده است که قیمت BTC تا قبل از انجام این رویداد به محدوده 40 تا 50 هزار دلار خواهد رسید.

قیمت بیت‌کوین اخیرا به دلیل ثبت‌نام بزرگ‌ترین مدیر دارایی جهان (BlackRock) برای صندوق قابل‌معامله بیت‌کوین (ETF) افزایش پیدا کرد. این اتفاق همچنین باعث شد تا دیگر سازمان‌های بزرگ از جمله Fidelity و Invesco برای این موضوع اقدام کنند.

یکی از تحلیل‌گران بانک بزرگ آمریکایی جی پی مورگان، با نام نیکولاس پانیگیرتزوگلو (Nikolaos Panigirtzoglou) پیش‌بینی کرده است که اگر قیمت بیت‌کوین و هزینه تراکنش‌ها افزایش پیدا نکند، ماینرهای بیت‌کوین با چالش‌هایی روبرو خواهند شد. توسعه‌دهنده مدل S2F با نام مستعار PlanB اخیرا طی یک ویدیو پیش‌بینی کرد که قیمت بیت‌کوین تا قبل از هاوینگ بعدی، به محدوده 40 تا 50 هزار دلار خواهد رسید.

مدل S2F یکی از مدل‌هایی است که برای پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین استفاده می‌شود؛ اما این مدل با خطاهایی هم در گذشته روبرو بوده است. این فرد در اصل برای پیش‌بینی اخیر بیت‌کوین خود از میانگین متحرک 200 روزه استفاده کرده و گفته است که این میانگین متحرک یکی از شاخص‌های متداولی است که برای تحلیل از آن استفاده می‌شود. این شاخص تقریبا به‌ازای هر ماه، 500 دلار افزایش داشته که این موضوع نشان می‌دهد که تا 9 ماه دیگر این مقدار به محدوده 28 تا 32 هزار دلار خواهد رسید.

این فرد در همین راستا بیان کرد که قیمت بیت‌کوین به بالای این میانگین متحرک خواهد رفت. او همچنین اضافه کرد که معمولا قیمت بیت‌کوین 50 درصد بالاتر از این شاخص قرار می‌گیرد که این موضوع بیانگر آن است که قیمت بیت‌کوین تا 9 ماه دیگر به محدوده 40 تا 50 هزار دلار خواهد رسید.

از طرفی پیش‌بینی‌های دیگری هم اخیرا برای قیمت بیت‌کوین انجام شده است. رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پرفروش پدر پول‌دار پدر بی‌پول و همچنین شرکت خدمات مالی و بانکداری Standard Chartered هم پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت بیت‌کوین به 50 هزار دلار خواهد رسید.

سلب مسئولیت: توجه داشته باشید که این مطلب صرفا جنبه خبری و ترجمه دارد و به هیچ عنوان نباید پیشنهاد خرید و فروش در نظر گرفته شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.