افزایش 10 درصدی قیمت دوج کوین تنها در یک روز

افزایش 10 درصدی قیمت دوج کوین تنها در یک روز

میم‌کوین دوج کوین در روز گذشته 3 مرداد توانست نزدیک به 10 درصد افزایش قیمت را تجربه کند که در 4 ماه گذشته بی‌سابقه بود.

داده‌های صرافی بایننس نشان می‌دهد که آخرین باری که دوج کوین در یک روز توانست بیش از 10 درصد افزایش قیمت داشته باشد به تاریخ 4 آوریل برمی‌گردد که این میم‌کوین محبوب در روز گذشته پس از چهار ماه توانست به این رکورد دست پیدا کند. دوج کوین همچنین در دو هفته گذشته در مجموع نزدیک به 25 درصد افزایش قیمت داشته است.

یکی از شایعاتی که اخیرا در مورد این رمزارز منتشر شده مربوط به استفاده از دوج‌کوین به‌عنوان روشی برای پرداخت در پلتفرم توییتر است که به‌تازگی نام تجاری آن به X تغییر پیدا کرد. طبق گفته مارکوس تیلن، رئیس تحقیقات و استراتژی پلتفرم Matrixport، در این فصل تابستان که بازار ارز دیجیتال در آرامش نسبی قرار دارد، رمزارز دوج‌کوین در حال افزایش است و به طور هم‌زمان، ایلان ماسک در حال تغییراتی در توییتر است.

پس از تغییر نام تجاری پلتفرم توییتر به X، ایلان ماسک وعده داد که این پلتفرم را به پلتفرمی "برای ارتباطات جامع و با توانایی اداره کل دنیای مالی شما" تبدیل خواهد کرد؛ اما او به طور رسمی در مورد نقش ارزهای دیجیتال در این پلتفرم حرفی نزده است.

داده‌های بازار آتی هم نشان می‌دهد که معامله‌گران هم به همین صورت دوج‌کوین را می‌بینند. مقدار سود یا معاملات باز (open interest) به‌تازگی به 6.2 میلیارد رسیده که این موضوع دوبرابر شدن آن تنها در دو هفته را نشان می‌دهد. زمانی که معاملات باز افزایش پیدا کرده و هم‌زمان قیمت هم افزایش میابد، این موضوع نمایانگر هجوم پول به بازار است که روند صعودی را تایید می‌کند. اما از طرفی نرخ معاملات باز موزون تامین مالی (weighted-funding) به صفر رسیده که نشان‌دهنده تعادل بین معاملات لانگ و شورت است.

سلب مسئولیت: توجه داشته باشید که این مطلب صرفا جنبه خبری و ترجمه دارد و به هیچ عنوان نباید پیشنهاد خرید و فروش در نظر گرفته شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.