هشتمین سالگرد تولد اتریوم

 هشتمین سالگرد تولد اتریوم

شب گذشته دنیای کریپتو گردهم آمدند تا هشتمین سالگرد تولد اتریوم را جشن بگیرند. 

30 ژوئیه 2015 برابر با 8 مرداد 1394 استفان‌تو‌آل، رئیس سابق بنیاد اتریوم در یک پست وبلاگی خبر راه‌اندازی شبکه اتریوم را رسما اعلام کرد که امروز پس از گذشت هشت سال به دومین دارایی با ارزش رمرنگاری شده دنیا (ETH) تبديل شده است. ارزش بازار اين رمز ارز 225 ميليارد دلار و بيش از 1900 توسعه دهنده فعال در ماه دارد. اعضای انجمن اتريوم در شب گذشته در سالگرد تولد اتريوم كه در شبكه‌های اجتماعی به صورت زدنده پخش شد نگاهی به قيمت‌ها، توسعه و رشد كلی آن از زمان شروع تا به حال پرداختند.

رایان شان آدامز (Ryan Sean Adams) یکی از اشخاص مطرح در این حوزه اعلام کرد که اتریوم طبق گزارشات 400 میلیارد دلار ارزش تضمین شده و 3.6 میلیارد دلار سود سالانه و در مجموع دارای 17.8 میلیون بلوک دارایی دیجیتالی است.

شبکه اتریوم با اتکا بر توسعه‌دهندگان و ارائه راهکارهایی مثل دی‌فای (DeFi) توانسته حریف قابلی برای رقابت با بیت کوین باشد و انتخاب اول برنامه‌نویسان است به طوری که پس از معرفی دی‌فای در تابستان همان سال قیمت این ارز به بالاترین میزان خود در تاریخ یعنی 4878 دلار رسید. در زمان نوشتن این مطلب قیمت اتریوم 1869 دلار است.
برای مشاهده قیمت لحظه یا خرید این ارز دیجیتال میتوانید از اپ یا وبسایت ارزیف استفاده کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.