حضور قوی‌تر بازارهای آسیایی در بورس جهانی

حضور قوی‌تر بازارهای آسیایی در بورس جهانی

فناوری‌های اقیانوس‌آبی (Blue Ocean Technologies ) از طریق مشارکت استراتژیک با بورس توکیو، حضور بازارهای آسیا و اقیانوسیه را در سطح جهانی گسترش می‌دهد به عنوان بخشی از این توافق، بورس اوراق بهادار توکیو نیز 5 درصد سرمایه‌گذاری در فناوری اقیانوس‌آبی انجام داده است که انتظار می‌رود در ماه سپتامبر این قرارداد منعقد گردد.

فناوری‌های اقیانوس‌آبی (BOT) و بورس اوراق بهادار توکیو (TSE) یک مشارکت استراتژیک ایجاد کرده‌اند که پایگاه مشتریان پلتفرم تجاری BOT، ATS و TSE را گسترش می‌دهد.

بورس اوراق بهادار توکیو همچنین سرمایه‌گذاری حداقل 5 درصدی را در اقیانوس‌آبی انجام داده است و انتظار می‌رود این معامله در ماه آینده انجام شود. BOT با بهره‌گیری از تجربیات خود در سایر بورس‌ها، ساختار و مقررات بازار ژاپن را تغییر و دسترسی شفاف و کارآمدتری به تجارت در ژاپن را فراهم می‌کند.

بورس توکیو اعلام کرد که قصد دارد فرصت‌های تجارت بین‌المللی سهام ژاپنی را به پایگاه مشتریان Blue Ocean ATS ارائه دهد.

برایان هیندمن، رئیس و مدیر اجرایی فناوری‌های اقیانوس‌آبی می‌گوید: «همکاری ما با بورس توکیو یک توسعه استراتژیک برای اقیانوس‌آبی و برای همه سرمایه‌گذاران ژاپنی است و به آن‌ها فرصتی می‌دهد تا سهام ایالات متحده را در ساعات روز معامله کنند.علاوه بر این، ما بسیار خوشنود هستیم که یک لیدر بازار جهانی مانند بورس اوراق بهادار توکیو مدل کسب‌وکار ما را با سرمایه‌گذاری خود تأیید می‌کند و به رشد کلی کسب‌وکار، فناوری و توسعه زیرساخت‌های ما کمک می‌کند و در عین حال انتخاب‌های تجاری جدید و شفافیت را برای سرمایه‌گذاران محلی ژاپنی فراهم می‌کند. 

این قرارداد به فناوری‌های اقیانوس‌آبی اجازه می‌دهد تا اثرگذاری بازار آسیا و اقیانوسیه را در باز جهانی افزایش دهد. پیش از این نیز  این شرکت در بازارهای کلیدی APAC از جمله کره جنوبی و هنگ کنگ حضور یافته بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.