افزایش پیوسته حجم تراکنش‌های کاردانو

افزایش پیوسته حجم تراکنش‌های کاردانو

طبق اطلاعات اخیرا منتشر شده توسط پلتفرم محبوب سنتیمنت (sentiment)، قیمت کاردانو در سال جاری میلادی، بالاترین سقف خود را در ماه آوریل زده است و بعد از آن کاهش پیدا کرد. اما بر خلاف قیمت کاردانو، این داده‌ها نشان داد که از ابتدای امسال، حجم تراکنش‌های شبکه کاردانو به‌صورت پیوسته افزایش داشته و در روند صعودی بوده است. به‌طوری‌که تا زمان جاری نزدیک به 1700 درصد افزایش پیدا کرده است.

داده‌های سنتیمنت نشان داد که کاربردی بودن شبکه و رمزارز کاردانو (ADA) نقش قابل‌توجهی روی افزایش حجم تراکنش‌های آن داشته است و باعث افزایش آن شده است.

از طرفی دیگر با اینکه همان‌طور که گفته شد، قیمت ارز دیجیتال ADA بعد از سقفی که در ماه آوریل زد، کاهشی بود، اما نهنگ‌های کاردانویی که بیش از 100 هزار واحد کاردانو در کیف پول خود ذخیره کرده‌اند، به سقف 16 ماهه رسیده است.

نکته دیگری که اهمیت بالایی در افزایش محبوبیت و کاربرد یک شبکه بلاک‌چینی دارد، میزان فعالیت توسعه آن شبکه است. فعالیت توسعه به این معنی است که توسعه‌دهندگان یک شبکه چه مقدار توسعه روی شبکه انجام می‌دهند که این مقدار را می‌توان در بخش repositories پلتفرم گیت‌هاب مشاهده کرد. گزارش دیگری از وب‌سایت CryptoGlobe نشان می‌دهد که شبکه کاردانو از لحاظ میزان این توسعه بعد از شبکه‌های پولکادات و کوزاما، در جایگاه سوم قرار گرفته است.

یکی از فعالان بازار ارز دیجیتال با نام علی مارتینز (Ali Martinez) در پلتفرم ایکس (توییتر) بیان کرد که قیمت ارز دیجیتال کاردانو برای مدت 665 روز بین سال 2018 تا 2020 در محدوده قیمتی 10 تا 28 سنت معامله می‌شد که بعد از آن نزدیک به 3 هزار درصد افزایش پیدا کرد. او اضافه کرد که اکنون قیمت کاردانو برای 329 روز است که در محدوده 24 تا 46 سنت معامله می‌شود و بیان کرد که در صورت در نظر گرفتن گذشته قیمت ADA و روند قیمت، امکان شکست این محدوده در ماه فوریه سال 2024 وجود دارد.

از طرفی دیگر، یکی دیگر از تحلیل‌گران بازار ارز دیجیتال با نام CryptoBusy در پلتفرم ایکس بیان کرد که رمزارز کاردانو در حال حاضر در فاز خرید قرار گرفته و زمان خرید و نگهداری آن است. او همچنین ادامه داد که فاز خرید کاردانو در نهایت در زمانی بین سال 2024 تا 2025 پایان خواهد یافت.

سلب مسئولیت: توجه داشته باشید که این مطلب صرفا جنبه خبری داشته و به هیچ عنوان نباید پیشنهاد معامله یا خرید و فروش در نظر گرفته شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.