خبر قرارداد شرکت هپکو با چهار شرکت بزرگ بورسی توسط رئیس ایمیدور!!!

خبر قرارداد شرکت هپکو با چهار شرکت بزرگ بورسی توسط رئیس ایمیدور!!!

خبر خوش رئیس ایمیدرو از هپکو : قرارداد با چهار شرکت بزرگ بورسی

رئیس ایمیدرو از برنامه ۵ تفاهم نامه خرید محصولات و خدمات از هپکو و شرکت های بورسی فولادمبارکه، ملی مس، گل گهر و چادرملو و همچنین با صندوق بیمه سرمایه گذاری خبر داد.

 خداداد غریب پور با بیان اینکه با واگذاری هپکو به سازمان تامین اجتماعی، رویکرد حمایتی ایمیدرو از این شرکت تغییر نکرده به فارس گفت : ایمیدرو با راهبری و دعوت از شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی برای حمایت از هپکو، اقدام به بررسی مشکلات و هم اندیشی برای استفاده از ظرفیت های این شرکت کرد.

وی افزود: نیازسنجی شرکت های معدن و صنایع معدنی به ماشین آلات و خدمات فنی در همکاری با هپکو انجام شده و شرکت ها با برگزاری جلسات و بازدیدهای مستمر از هپکو ، نیازها را اعلام کرده اند که خرید محصولات هپکو و ارایه خدمات فنی در این تفاهم نامه ها مورد توجه است. بنابراین بزودی 4 تفاهم نامه مجزا بین فولادمبارکه، ملی مس، گل گهر و چادرملو با هپکو به امضا می رسد که مربوط به تامین دستگاه ها و قطعات یدکی و تجهیزات است.

این مقام مسئول ادامه داد: پنجمین تفاهم نامه هپکو هم با خانه معدن ایران، صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی به امضا می رسد. صندوق سرمایه گذاری فعالیت های معدنی نیز ارایه تسهیلات به متقاضیان استفاده از خدمات هپکو را در دستور کار قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز معادن به دامپتراک، هپکو برای تولید این محصول نیاز به شریک خارجی دارد که مذاکراتی با یک شرکت مطرح تولیدکننده دامپتراک آغاز کرده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ ۲۶% ۲۹۰٬۰۰۰ تومان
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.