انتقاد از دو نوبتی شدن معاملات سهام بورسی!!!

انتقاد از دو نوبتی شدن معاملات سهام بورسی!!!

کارشناس بازار سرمایه اعلام کرد:

انتقاد از دو نوبتی شدن معاملات سهام بورسی و دو مزیت و عیب

کارشناس بازار سرمایه دو نوبتی شدن معاملات سهام شرکت های بورسی را اقدامی نادرست خواند و دو مزیت و عیب این تصمیم را اعلام کرد.

 

 علی اصولیان مدیرعامل شرکت سبدگردان الماس درباره تصمیم جدید بورس تهران مبنی بر دو نوبته شدن معاملات سهام با انتشار مطلبی با عنوان "دو قطبی شدن بازار ؛ اقدامی نادرست " اعلام کرد: دو تکه شدن بورس ، منطقا کار صحیحی نیست. چون دارایی های بازار مالی باید بصورت همزمان معامله شوند .

در این میان با توجه به تخصص افراد تصمیم گیر و مشکلات فعلی هسته معاملات، گویا راه بهتری وجود ندارد اما می‌توان احتمال داد سهام قابل معامله در نوبت دوم تحت تاثیر سهام قابل معامله در نوبت اول باشند و یا بالعکس .

این موضوع ممکن است برای برخی فعالان از جمله کسانی که در نوبت صبح و ظهر به دنبال سرخطی هستند، دارای مزیت باشد اما برای افرادی که در نوبت اول اقدام به فروش سهم کرده و در نوبت دوم قادر به خرید سهام مدنظر نباشند ، دارای عیب بوده و قطعا" منجر به ضرر مخصوصا" در بازارهای مثبت خواهد شد.

با این همه انتظار می رود مسئولان بتوانند به بهترین نحو و با دقت، سهام بورسی و فرابورسی را به دو بازار تقسیم کنند که حداقل مشکلات فعلی برطرف شود و  تصمیم فعلی از مشکلات هسته معاملات و سردرگمی معامله گران کم کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.