نظر حمید میر معینی تحلیل گر بازار در مورد ادامه ی روند بازار سهام

نظر حمید میر معینی تحلیل گر بازار در مورد ادامه ی روند بازار سهام

حمید میر معینی تحلیلگر بازار سرمایه ، درباره ادامه روند بازار سهام پس از اتفاقات اخیر گفت: سطح حمایت دولت و موضوعات بنیادی از موارد مهم و تاثیر گذار بر آینده بازار سهام خواهد بود؛ به اعتقاد من دولت بایستی حمایت واقعی به لحاظ سودآوری شرکت ها انجام دهد.

وی ادامه داد: بازار به دنبال یک اصلاح بود و کمک دولت برای جلوگیری از التهاب نیز نیاز این روزهای بازار سهام است. احتمالا باز هم دولت به حمایت های خود ادامه خواهد داد و رفتار حمایتی از بازار سرمایه امری ادامه دار خواهد بود.

به گفته وی پس از توافق دولت با چین سهم هایی مثل خودرویی ها و قطعه سازی ها بعد از یک اصلاح از این توافق تاثیر مثبت خواهند گرفت. او همچنین روند نرخ دلار را کاهشی دانست، که این موضوع خود زمینه ساز افت اکثر بازارها از جمله بازار سهام خواهد شد.

میر معینی افزود: موضوع افت بازار طی چند روز اخیر مبحثی است، که بایستی جدی تر به آن نگریست. بازار سهام این روزها دارایی محور شده و بدون شک سعی دولت نیز در رابطه با رونق دادن به بازار سهام ادامه خواهد یافت.

او گفت: برای بهبود حال بازار بایستی به لحاظ اصول ارزش گذاری بر روی سهم ها کار بیشتری انجام شود؛ و رفتار سرمایه گذاران تحلیل محور شود، چون که رفتار توده ای بزرگترین آسیب بازار است.

این کارشناس بازار سهام تصریح کرد، من معتقدم نقدینگی از بازار سهام خارج نمی شود، هر که سهمی فروخته شود برای آن خریدار است.

میر معینی در ادامه گفتگو افت بازار در طی دو روز اخیر را چندان با موضوعات مرتبط با سهام پالایشی مرتبط ندانست و بر اینکه بازار از این موضوع به عنوان یک فرصت اصلاح استفاده کرد، تاکید نمود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ ۲۶% ۲۹۰٬۰۰۰ تومان
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.