به گفته ی وزیر اقتصاد سهام داران دید کوتاه مدت نداشته باشند

به گفته ی وزیر اقتصاد سهام داران دید کوتاه مدت نداشته باشند

وزیر اقتصاد خبر داد:

برنامه های بورس با ۵۰ عرضه اولیه و صندوقهای پروژه/ درخواست از سهامداران

وزیر اقتصاد از برنامه ای مدون و مشخص برای بورس تا پایان سال خبر داد و گفت: از سهامدارانی که در بازار سرمایه فعال هستند درخواست می شود دید کوتاه مدت نداشته باشند.

 

 فرهاد دژپسند درحاشیه نشست هیات دولت از برنامه ای مدون و مشخص برای بازار سرمایه تا پایان سال خبر داد و گفت: با بخش خصوصی وارد مذاکره و در شورای گفت و گوی اخیر، برنامه ای تدوین شده است .

وی افزود: تا پایان شهریور، شرکت هایی بصورت صندوق پروژه وارد بورس می شوند و سهام 50 شرکت نیز توسط بخش خصوصی در نیمه دوم سال در عرضه اولیه می شود. امید می رود شرایط فراهم باشد تا این برنامه را بطور مطلوب اجرا کنیم. بنابراین برنامه ریزی این است که بازار سرمایه از قوام و استحکام لازم برخوردار شود.

این مقام مسئول ادامه داد: از سهامدارانی که در بازار سرمایه فعال هستند درخواست می شود دید کوتاه مدت در این بازار نداشته باشند. در کوتاه مدت ممکن است جنس و اقتضائات بازار با نوسان مواجه باشد اما حداقل سرجمع میان مدت را برای خود لحاظ کنند و تابع هیجانات نشوند.

دژپسند عنوان کرد: عده‌ای در کمین سهام‌ ارزنده‌ مانند سهام عدالت هستند اما سهامداران نباید تابع هیجانات و مطالب شبکه‌ها و کانال‌های مجازی باشند. سهام شرکت‌های سهام عدالت ارزندگی زیادی دارند و مردم نباید به سرعت برای فروش تصمیم بگیرند. توصیه می‌کنم به جز کسانی که در زندگی دچار اضطرار شده اند، بقیه مردم این سهام را فقط با سهام‌ ارزنده‌تر جایگزین کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.