توضیحات شستا درباره عرضه اولیه

توضیحات شستا درباره عرضه اولیه

توضیحات شستا درباره عرضه اولیه و صورت سود و زیان ۳ ماهه زیرمجموعه تاپیکو

شستا از انتشار صورت سود و زیان ۳ ماهه اول سال جاری پالایشگاه ستاره خلیج فارس و عرضه اولیه سهام آن تا پایان سال خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.

 

 شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی باتوجه به تغییرات قیمت میعانات گازی و فرآورده های نفتی از انتشار صورت سود و زیان دوره مالی 3 ماهه اول سال جاری پالایشگاه ستاره خلیج فارس و عرضه اولیه سهام آن تا پایان سال خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.

براین اساس، "شستا" درخصوص تغییرات با اهمیت در عملکرد شرکت های تحت کنترل تاپیکو در سهام شرکت نفت ستاره خلیج فارس اعلام کرد: بر اساس نرخ های ابلاغی وزیر نفت به شرکت های حاضر در صنعت پالایشی، تغییرات قیمت میعانات گازی و فرآورده های نفتی دارای تأثیر با اهمیت در عملکرد مالی شرکت نفت ستاره خلیج فارس بوده که اطلاعات سود و زیان دوره مالی 3 ماهه اول سال 99 آن شرکت بر اساس نرخ های ابلاغی ارائه می شود.

عملکرد شرکت طی سه ماهه اول سال از منظر سود عملیاتی و سود خالص مبلغ 2.1 هزار میلیارد تومان و 835.8 میلیارد تومان است که طبق دستورالعمل نرخ گذاری قبلی، سود عملیاتی و سود خالص 1.1 هزار میلیارد تومان و 21.3 میلیارد تومان برای دوره مذکور بوده است. در ضمن در راستای سیاست پذیرش شرکت های تابعه در بورس، عرضه اولیه شرکت نفت ستاره خلیج فارس تا پایان سال 99 در دستور کار تاپیکو و سایر سهامداران قرار دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ ۲۶% ۲۹۰٬۰۰۰ تومان
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.