اسنپ بورس هم آمد

اسنپ بورس هم آمد

از امروز :

"اسنپ بورس" هم آمد / احزار هویت غیرحضوری در سجام و فروش سهام عدالت

اسنپ در اقدامی تازه برای فعالان بازار سرمایه و متقاضیان حضور در بازار سهام از امروز اقدام به راه اندازی "اسنپ بورس" با امکاناتی مانند احزار هویت غیر حضوری در سجام ، مشاهده و فروش سهام عدالت کرد.

 

اسنپ در اقدامی تازه و با توجه به استقبال گسترده مردم برای سرمایه‌گذاری در بورس‌ و به منظور تسهیل دسترسی کاربران به خدمات مورد نیاز در این حوزه ، بخش بورس را در سوپر اپلیکیشن اسنپ راه‌اندازی کرد .

براساس این گزارش، با استفاده از این بخش ، همه کاربران اسنپ می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری در سامانه سجام ثبت‌نام و مراحل احزار هویت را به صورت غیرحضوری انجام دهند و اقدام به مشاهده و فروش سهام عدالت کنند.

"اسنپ‌بورس" با تکیه بر تخصص و دانش فنی گروه اسنپ و در همکاری با شرکت‌‌های معتبر بازار سرمایه راه‌اندازی شده تا بتواند بهترین خدمات ممکن را برای کاربران فراهم کند. این خدمت قصد دارد در آینده ، بسته کاملی از خدمات بازار سرمایه را به کاربران اسنپ ارائه دهد.

در این میان به منظور تامین امنیت اطلاعات کاربران، هیچ‌کدام از اطلاعات درخواستی در مرحله ثبت‌نام و احراز هویت سجام نزد "اسنپ‌بورس" نمی‌ماند و به طور مستقیم به بخش مربوطه ارسال می‌شود. در واقع "اسنپ‌بورس" صرفا به عنوان رابط کاربری، امکان دسترسی آسان به سامانه سجام و بخش احراز هویت را فراهم می‌کند تا کاربران با استفاده از سوپراپلیکیشن اسنپ و بدون نیاز به نصب برنامه جدید، بتوانند از خدمات مورد نیاز به راحتی استفاده کنند.

همچنین همه مشمولان سهام عدالت که روش مدیریت مستقیم را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند به راحتی سبد سهام را در اسنپ مشاهده کنند و به میزان دلخواه از دارایی را بفروشند.

بخش "اسنپ‌بورس" به صورت ۲۴ساعته آماده خدمت‌رسانی است و کاربران در صورت نیاز می‌توانند سوالات را از گروه پشتیبانی به شماره ۴۱۸۴۹۲۲۲ بپرسند .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.