برنامه دولت برای ساماندهی بازار فولاد و خودرو

برنامه دولت برای ساماندهی بازار فولاد و خودرو

نماینده مجلس خبر داد:

برنامه مشترک مجلس و دولت برای ساماندهی بازار فولاد و خودرو

سخنگوی کمیسیون صنایع از تدوین طرح‌ مشترک مجلس و دولت برای ساماندهی بازار خودرو و فولاد خبر داد و گفت: محتکران باید هرچه سریعتر خودرو‌ها را به بازار عرضه تا از زیان جلوگیری کنند.

 

 حجت‌اله فیروزی از تدوین طرح‌ مشترک میان مجلس و دولت برای ساماندهی بازار خودرو و فولاد خبر داد و به خانه ملت گفت: در دو روز گذشته، جلسات متعددی با حضور اعضای کمیسیون صنایع و معادن، معاونت امور معدن و صنایع معدنی، معاونت صنایع وزارت صنعت، نمایندگان مرکز پژوهش‌های مجلس، خودروسازان و ستاد تنظیم بازار به منظور احصا راهکار‌های مورد نیاز برای منطقی کردن قیمت خودرو و فولاد برگزار شد و راهکار‌های ساماندهی بازار خودرو و فولاد که در شرایط کنونی گرانی این محصولات به یکی از چالش‌های نظام اقتصادی تبدیل شده، مورد بررسی قرار گرفت.

وی با هشدار به محتکران خودرو افزود: با اجرایی کردن راهکار‌های مشترک مجلس و دولت در راستای منطقی کردن قیمت خودرو و فولاد نه تنها این سوداگران و محتکران نمی‌توانند سودی بدست آورند بلکه متضرر می‌شوند. از آنجایی که راهکار‌های مشترک به شدت بر قیمت این دو محصول اثرگذار است، مردم نباید به این بازار‌ها به عنوان محلی برای سرمایه‌گذاری توجه کنند بلکه محتکران باید هرچه سریعتر خودرو‌ها را به بازار عرضه تا از زیان جلوگیری کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ ۲۶% ۲۹۰٬۰۰۰ تومان
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.