انتظار روحانی از دولت آینده آمریکا

انتظار روحانی از دولت آینده آمریکا

انتظار روحانی از دولت آینده آمریکا / تکلیف وزیر اقتصاد به فروش سهام و دارایی ها

رئیس جمهور با اعلام اینکه دولت آینده آمریکا باید اشتباهات گذشته را جبران کند ، وزیر اقتصاد را ملکف به ادامه فروش سهام و دارایی های مازاد و اوراق بدهی کرد .

 

 حسن روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت گفت: فرصتی برای دولت آینده آمریکا پیش آمده که اشتباهات گذشته را جبران کند و با احترام به قواعد جهانی به مسیر پایبندی تعهدات بین المللی بازگردد. ایران همواره به تعهدات درصورت رعایت مسئولانه از سوی همه طرف ها پایبند بوده و تعامل سازنده با جهان را به عنوان راهبرد می داند.

وی افزود: زمان آن است که در سایه همکاری و هم‌افزایی ایران و همسایگان، شاهد ارتقاء امنیت و توسعه در منطقه باشیم و مسیر ثبات و رشد اقتصادی با قوت و سرعت هرچه بیشتر پیموده شود.

رییس جمهور تاکید کرد: در شرایط  رو به بهبود اقتصادی، دولت با اتخاذ سیاست های متناسب مالی و کنترل و هدایت نقدینگی به سمت تولید و توسعه سرمایه گذاری، حفظ ارزش پول ملی و کمک به تولید ملی و رشد اقتصادی را با قوت دنبال می کند.

روحانی وزیر اقتصاد را مکلف کرد در راستای ارتقای انضباط مالی و بودجه ای، فروش سهام و دارایی های مازاد دولتی و انتشار اوراق بدهی طبق برنامه مصوب ادامه دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.