افشاگری مدیر سابق

افشاگری مدیر سابق

۱۶ ماه بعد از تصمیم روحانی اعلام شد :

افشاگری مدیر سابق و ۵ ماهه دومین صندوق بزرگ ایران از پشت پرده برکناری

مدیرعامل سابق و ۵ ماهه صندوق بازنشستگی ۱۶ ماه بعد از تصمیم روحانی در برکناری گفت: اگر وزیر تن به این برکناری نمی داد، احتمال می رفت رییس جمهور، وی را برکنار کند.

 

، میعاد صالحی که از اوایل سال گذشته با تصمیم وزیر کار به عنوان مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری انتخاب و بعد از حدود 5 ماه با دستور حسن روحانی برکنار شد ، 16 ماه بعد از این رویداد در شبکه اول سیما گفت: در بحث صورت های مالی بطور مثال فلان پتروشیمی سال 97 بالغ بر 2.6 هزار میلیارد تومان و سال 98 بیش از 3 هزار میلیارد تومان سود خالص داشت .

وی افزود: در این فضا افرادی هستند که احتمال دارد مرتکب فساد شده یا تخلف کرده باشند. وقتی تصمیم به تعویض افراد گرفته می شود، فشار زیادی وارد می شود.

صالحی ادامه داد: برای شروع به فعالیت با وزیر هماهنگ کردم.  بعد از مدتی آنقدر فشارها سنگین شد و از نمایندگان مجلس و حتی افرادی که بعضاً در دستگاه های مختلف بودند تا نهایتاً شخص رییس جمهور برای برکناری فشار آوردند . اگر وزیر ( وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ) این برکناری را انجام نمی داد احتمال می رفت رییس جمهور، وی را برکنار کند . موضوع به این اندازه در دومین صندوق مالی کشور جدی بود.

بنابراین گزارش، صالحی 37 ساله پس از آنکه در برنامه زنده تلویزیونی درخصوص میزان حقوق ، سقف قانونی را حدود 30 میلیون تومان اعلام کرد و گفت خواستم مجموع دریافتی‌ نصف میزان قانونی باشد، خبرساز و برکنار شده بود .

وی با انتشار فیش حقوقی در اینستاگرام اعلام کرده بود: در برنامه زنده تلویزیونی، وقتی مجری مقدار حقوقم را پرسید، گفتم حکم حقوقم هنوز صادر نشده اما وقتی صادر شود، قطعا بسیار کمتر از سقف قانونی خواهد بود و آن را به اطلاع مردم خواهم رساند. پرسید سقف قانونی چقدر است؟ گفتم حدود ۳۰ میلیون تومان. حکم حقوقم چند روز پیش صادر شد و خواستم که مجموع دریافتی‌ نصف میزان قانونی باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.