بالاترین و پایین ترین رشد سهام امروز

بالاترین و پایین ترین رشد سهام امروز

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۹/۲۹

امروز سهامداران شرکت‌های باما، بهنوش ایران و کشاورزی و دامپروری مگسال در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کشت و صنعت دشت خرمدره، برق و انرژی پیوند گستر پارس و توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد 31هزار و 527واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 444هزار و 887واحد به کار خود پایان داد و بیش از 11میلیارد و 661میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 12هزار و 132میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 482هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های باما، بهنوش ایران و کشاورزی و دامپروری مگسال بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بیمه پارسیان، سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان و کاشی الوند بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 772میلیون ورقه به‌ارزش 5هزار و 218میلیارد تومان در 709هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 523واحد رشد کرد و در ارتفاع 19هزار و 437واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های کشت و صنعت دشت خرمدره، برق و انرژی پیوند گستر پارس و توسعه خدمات دریایی و بندری سینا بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب، مبین وان کیش و سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.