موافقت هیات مدیره شرکت تایدواتر از افزایش سرمایه

موافقت هیات مدیره شرکت تایدواتر از افزایش سرمایه

موافقت هیات مدیره شرکت بورسی با افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی

شرکت تایدواتر خاورمیانه از موافقت هیات مدیره با افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و مربوط به بخش زمین خبر داد .

 

 شرکت تاید واتر خاورمیانه از موافقت هیات مدیره با افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها(بخش زمین) خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

براین اساس، "حتاید" اعلام کرد: جلسه هیات مدیره یکشنبه ۷ دی با حضور اعضا برگزار و پس از تبادل نظر با توجه به گزارش سرپرست معاونت امور مالی هلدینگ درخصوص فهرست اموال غیر منقول شرکت، هیات مدیره در راستای اصلاح ساختار مالی هلدینگ با افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها صرفاً از محل عرصه اموال غیر منقول و با توجه به معافیت ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده ازتوان تولیدی در جهت رعایت صرفه و صلاح سهامداران و واقعی کردن ارزش دارایی ها موافقت و مقرر کرد سرپرست معاونت مالی با همکاری معاونت امور شرکت ها و پشتیبانی نسبت به انجام تشریفات افزایش سرمایه اقدام و اطلاع رسانی مرتبط به سازمان بورس بر اساس مقررات افشای اطلاعات بااهمیت انجام پذیرد.

بنابراین گزارش، شرکت تایدواتر خاورمیانه با سرمایه 195 میلیارد تومانی در بازار اول معاملات بورس حضور دارد و شرکت فراز انرژی دنا مالک 64.7 درصدی سهام آن بشمار می رود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.