توضیح شستا در مورد اقدام دو میلیون یورویی

توضیح شستا در مورد اقدام دو میلیون یورویی

شستا درباره اقدام حقوقی و طلب دو میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال توضیح داد

شستا درباره اقدام حقوقی برای دریافت طلب دو میلیون یورویی و به مزایده گذاشتن ساختمان فدراسیون فوتبال ، توضیح داد .

 

در پی اقدام دیروز شستا مبنی بر مزایده ساختمان فدراسیون فوتبال ( واقع در خیابان سئول) برای دریافت طلب دو میلیون یورویی این هلدینگ بورسی امروز دست به شفاف سازی زد و اعلام کرد: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی پاییز ۹۸ با استناد به مصوبه ستاد مقابله با تدابیر تحریم‌ها و به منظور کمک به فدراسیون فوتبال و در راستای منافع ملی نسبت به پرداخت دو میلیون یورو به فدراسیون فوتبال به عنوان قرض، اقدام و به‌منظور بازگشت این مبلغ، یک فقره چک به مبلغ دو میلیون یورو از حساب ارزی فدراسیون فوتبال نزد بانک ملی به سررسید ۳۱ فروردین ۹۹ دریافت کرد.

از همان زمان و با توجه به این‌که شستا وارد بورس شده بود و پیگیری منافع سهام‌داران هم جزو اولویت‌های اقدامات مدیریت قرار گرفت ، مسیر مذاکره و تعامل برای دریافت مبلغ، موازی با اقدامات حقوقی پیش رفت و شستا به منظور صیانت از حقوق چند میلیون سهامدار و ذی‌نفعان، نسبت به طرح دعوا حقوقی در مراجع قضایی اقدام کرد.

پس از طی مراحل دادرسی با حضور وکلای فدراسیون فوتبال، حکم محکومیت فدراسیون به پرداخت مبلغ دو میلیون یورو به انضمام خسارت تاخیر تادیه و خسارات دادرسی صادر و پس از مضی مواعد قانونی قطعیت یافت.

در همین راستا، متعاقبا اجراییه صادر و پس از طی شدن تشریفات قانون اجرای احکام مدنی، اموال توقیف شده، کارشناسی، مراتب ابلاغ و اعتراض قانونی طی و آگهی مزایده ساختمان فدراسیون فوتبال صادر شد. تمامی اقدامات صورت گرفته منطبق بر مُرِّ قانون و از طریق مراجع قضایی صورت گرفته و مطالب اظهار شده از سوی دفتر حقوقی فدراسیون فوتبال صحیح نیست .

هر زمان که مطالبات شستا پرداخت شود تمامی اقدامات قضایی متوقف خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ ۲۶% ۲۹۰٬۰۰۰ تومان
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.