دلیل اصلی نوسان اخیر

دلیل اصلی نوسان اخیر

کارشناس بازارسرمایه اعلام کرد :

دلیل اصلی نوسان اخیر شاخص و پیش بینی شروع رونق بورس از هفته آینده

کارشناس بازارسرمایه با اعلام دلیل اصلی نوسان روزهای اخیر شاخص و قیمت سهام اکثر شرکت ها پیش بینی کرد رونق بورس از هفته آینده شروع و تا پایان سال ادامه دار باشد.


بهادر شمس، نوسان روزهای اخیر شاخص و قیمت سهام اکثر شرکت های را ناشی از مسایل سیاسی دانست و به ایرنا گفت: نگرانی فعالان مربوط به ماه پایانی حضور ترامپ در کاخ سفید و احتمال اقدام نظامی وی و اعلام نظر دو روز دیگر کنگره آمریکا در مورد انتخابات آمریکا مطرح بوده که باعث ایجاد احتیاط سرمایه‌گذاران شده است .

وی افزود: در این میان بازارهای موازی هم در رکود کامل به سر می‌برند و به نظر می‌رسد در صورت ایجاد اعتماد دوباره ، بورس در دو ماه پایانی سال با شرایط مثبتی روبرو شود. چرا که با انتشار گزارش مثبت شرکت‌ها ، اکثر سهام به لحاظ بنیادی و قیمتی در موقعیت مناسبی قرار دارند اما انتظار می‌رود تا چهار روز آینده ، نوسان بازار ادامه دار اما از هفته آینده رونق معاملات بازار تا پایان سال شروع شود .

این کارشناس ادامه داد: سهامداران نباید چندان نگران وضعیت فعلی بازار باشند. چون خطری معاملات بورس را تهدید نمی‌کند و در نبود هیچ متغیر موثر و منفی ، فقط مسئله سیاسی مطرح است.

شمس ، فعالیت دولت در بازارسرمایه را یکی از متغیرهای لایحه بودجه سال آینده دانست و گفت: طبق مفاد لایحه بودجه ، بورس سال پررونقی را در پیش خواهد داشت که این موضوع سیگنال مثبتی بوده که با تصویب مجلس به بازار داده خواهد شد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.