همکاری سازمان بورس و مجلس

همکاری سازمان بورس و مجلس

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس خبر داد:

همکاری سازمان بورس و مجلس برای حل مشکلات بازار سرمایه / تدوین پیشنهادات

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس از همکاری مشترک سازمان بورس و کمیسیون اقتصادی مجلس برای حل مشکلات بازار سرمایه خبر داد.

 

محسن علیزاده با اشاره به نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با مدیران بازار سرمایه به خانه ملت گفت: این جلسه با هدف ارائه راهکار مناسب برای بهبود و حل مشکلات بورس تشکیل و مقرر شد از حضور آنها در کمیته تخصصی بازار سرمایه بهره برده و مسائل دنبال تا در نهایت نقطه نظرات مثبت برای بهبود بازار به شورای عالی بورس ارائه شود.

وی افزود: پیشنهادات مطرح شده برای حل بحران بورس در راستای تهیه گزارش نظارتی ماده 45 کمیسیون اقتصادی است که در حال تدوین توسط کمیسیون است و تلاش می شود حداکثر کمک به وضعیت بازارسرمایه شود. بخشی از مشکلات بورس به دلیل عدم فرهنگ سازی و عدم قرار دادن دانش بورسی در اختیار سهامداران است.

این نماینده مجلس ادامه داد: براین اساس تأکید و مقرر شد سازمان بورس با همکاری از طریق انعقاد قرارداد با سازمان صدا و سیما، فرهنگ سازی و آموزش بورس را دنبال کند. کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در حال بررسی موضوع ارتقای سواد مالی است تا آموزش های لازم در تمام رشته ها داده شود.

علیزاده گفت: کمیسیون اقتصادی در این جلسه تمام نقطه نظرات بخصوص گلایه سهامداران را منعکس کرد و مقرر شد مسئولان بازار سرمایه نیز با اهتمام بیشتری موارد را دنبال کنند تا در نهایت خطاها به حداقل رسیده و مردم کمتر دچار خسارت شوند و زمینه تقویت بازار فراهم شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ ۲۶% ۲۹۰٬۰۰۰ تومان
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.