حداد عادل اقتصاددان نیست

حداد عادل اقتصاددان نیست

واعظی: حدادعادل اقتصاددان نیست / دلایل کاهش قیمت سکه و ارز

رئیس دفتر رئیس جمهور با اعلام دلایل کاهش قیمت سکه و ارز گفت: حداد عادل دوستی عزیز است اما به عنوان یک اقتصاددان نمی شناسم.

 

 محمود واعظی در واکنش به اظهارات اخیر حداد عادل گفت: هیچ اقتصاد دانی چنین حرفی را تایید نمی کند. حداد عادل دوستی عزیز است و برای وی احترام  قائلم اما به عنوان یک اقتصاددان نمی شناسم. زمانی که شرایط بین المللی تغییر پیدا کرده و فشارها از ایران کاسته شده و شخصی از همان اوایل نامزدی برای ریست جمهوری آمریکا اعلام کرده به برجام باز می گردد و سیاست های ترامپ را محکوم می کند، مشخص است این گونه مسایل بر شرایط داخلی تاثیرگذار است و انتظارات مثبت بوجود می آید.

وی افزود: مردم فهیم هستند و این مسایل را درک می کنند از 4 نوامبر تاکنون که انتخابات آمریکا انجام شده، صادرات نفتی و غیر نفتی روان تر و ارز بیشتری وارد شده است. همچنین ایران امکان دسترسی به پول های مسدود شده را یافته است. در این شرایط بانک مرکزی به منابع ارزی بیشتری دسترسی دارد و بازار به سمت تعادل می‌رود که این موضوع اصلا سیاسی نیست. اینکه دوستان می خواهند هر چیزی را سیاسی کنند جفا در حق دولت است.

بنابراین گزارش، غلامعلی حداد عادل هفته گذشته در همایش روسا و دبیران استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفته بود: مسلماً نظام سلطه راضی نیست در انتخابات ۱۴۰۰ دولتی از جنس مجلس داشته باشیم. بعید نیست مقداری ارز آزاد کنند یا قول بدهند یا با معادلات پولی ‌و ‌مالی بازی کنند و قیمت ارز و سکه پایین بیاید و مردم به یک سمت و سوی بروند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ ۲۶% ۲۹۰٬۰۰۰ تومان
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.