ابهامات مهم سهامداران

ابهامات مهم سهامداران

کارشناس بازارسرمایه اعلام کرد :

ابهامات مهم سهامداران و نتیجه عدم تصویب و احتمال بودجه چند دوازدهم

کارشناس بازار سرمایه با اشاره به ابهامات مهم سهامداران ، نتیجه احتمالی عدم تصویب و احتمال بودجه چند دوازدهم بر بورس را اعلام کرد.

 

 رسول جاویدی درباره رد دیروز کلیات لایحه بودجه سال آینده دولت توسط مجلس و احتمال تصمیم به ارایه بودجه چند دوازدهم و تاثیر بر بورس به ایرنا گفت: بازار سرمایه از چند وقت گذشته منتظر تعیین تکلیف لایحه بودجه بود و عدم تصویب و احتمال بودجه چند دوازدهم، علاوه بر افزایش ابهام و نگرانی فعالان ، منجر به افزایش عرضه‌ سهام خواهد شد .

وی افزود: با رد لایحه، ابهامات بازار بسیار بیشتر شد و یکی از مسایل قابل اهمیت، افزایش نرخ انرژی مانند گاز، برق بوده که با شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت چند برابری همراه شده است. یکی دیگر از موارد بسیار مهم ، تعیین تکلیف تامین کسری بودجه بود تا مشخص شود دولت چه برنامه هایی دارد و آیا مانند سال جاری برای تامین کسری به بازار سهام اکتفا می کند یا از طریق انتشار اوراق تامین مالی ؟

این کارشناس با اعلام اینکه انتظار می رود افزایش عرضه ها ، طولانی نباشد ، ادامه داد: شایعه آزاد شدن قیمت خودرو سبب استقبال از این گروه و تغییر وضعیت از صف فروش به صف خرید در برخی از سهام شد اما با توجه به کلیت بازار و در صورت تداوم عرضه های سنگین ، خط حمایت 1.2 میلیونی شاخص بورس از دست خواهد رفت .

جاویدی گفت: اظهارنظرهای مختلف در خصوص آینده سیاسی و اقتصادی و عدم ثبات در رویه قیمت گذاری دستوری ، سبب ابهام بازار سرمایه و عدم تصمیم گیری مناسب و نوسان گیری چند روزه شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ ۲۶% ۲۹۰٬۰۰۰ تومان
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.