پیش بینی سهام این هفته

پیش بینی سهام این هفته

توسط یک کارگزاری بررسی شد:

پیش بینی این هفته بورس با احتمال ادامه نوسان و شانس سهام کوچک

وضعیت این هفته بورس با تکیه بر آخرین تحولات خارجی و داخلی از جمله مصوبات دیروز هیات مدیره سازمان بورس توسط یک کارگزاری پیش بینی شد.

 

 شاخص بورس در حالی اولین روز هفته جاری را با خط حمایت مهم یک میلیون و 173 هزار واحدی و امیدوار به اثر مصوبات جلسه دیروز هیات مدیره سازمان بورس و جلسه دو روز آینده برای لغو قیمت گذاری خودرو با حضور اسحاق جهانگیری شروع می کند که کارگزاری آبان اعلام کرد : بازار در هفته گذشته با برآیندی منفی همراه بود و بی توجه به اخبار مثبت گوناگون ،مجددا در مسیر افت قرار گرفت و در پایان هفته هم خبری از حمایت ها نبود.

در بازارهای جهانی ، افت شاخص دلار در روز پایانی هفته، رشد بازارهای کالایی را به دنبال داشت و بخشی از افت های اخیر بازارهای کالایی جبران شد . افت ذخایر نفتی آمریکا در کنار عقب ماندگی نفت از دیگر بازارها، ادامه مسیر صعودی را در پی داشت و نفت برنت به 60 دلار نزدیک شده است.

بازار ارز نیز که طبق معمول نقش مهمی را در وضعیت بازار سهام بازی می کند در روزهای گذشته روندی نوسانی داشت و تحولات سیاسی می تواند همچنان تا روشن تر شدن وضعیت، بازار را با نوسان همراه کند .

در بازار سهام اما احتمال ادامه نوسانات وجود دارد و به نظر می رسد مصوبات روز تعطیل هیات مدیره سازمان بورس نیز نتواند تغییر جدی در روند ایجاد کند . هر چند از لحاظ بنیادی نمی توان افت جدی را در سطوح فعلی متغیرها را  متصور شد . در گروه های کوچک ، همچنان احتمال روند مثبت گذرا در تک نمادها وجود خواهد داشت.

در این میان به طور معمول طی ماه های پایانی سال به خصوص در سال های پایانی دولت ها، نوسان بازارهای مالی افزایش می یابد و بازار سهام نیز از این قاعده مستثنی نیست . بنابراین به نظر می رسد حواشی بودجه سال آینده نیز همچنان بر بازار تاثیر گذار باشد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ ۲۶% ۲۹۰٬۰۰۰ تومان
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.