سبز پوشی شاخص بورس بعد از مدت ها

سبز پوشی شاخص بورس بعد از مدت ها

شاخص بورس بالاخره لباس سبز بر تن کرد/ صعود 817 واحدی بورس تهران

تحرکات مثبت در بزرگان، شاخص کل را بالاخره پس از منفی‌های متوالی مثبت کرد. در آغاز معاملات شاهد افزایش نسبی تقاضا نسبت به روزهای گذشته در نماد‌های بزرگ و کوچک هستیم.

 در شروع معاملات بازار سرمایه ،شاخص کل بورس سبزپوش شد و با صعود 817 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 217 هزار واحد قرار گرفت.  شاخص کل هم وزن اما سرخپوش شد و با افت 136 واحدی 431 هزار و 635 واحد را ثبت کرد.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص

شستا، فملی ، و وبملت  بیش‌ترین تأثیر مثبت را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

وضعیت نمادها در ابتدای معاملات

شاخص کل در آغاز معاملات مثبت شد و باید دید آیا تا پایان معاملات  سبزپوشی شاخص دوام خواهد داشت یا خیر.

خودرو کار خود را مثبت آغاز کرد.

باتوجه به حمایت حقوقی‌ها در انتهای معاملات روز گذشته و تغییر جهت معاملات برخی از نماد‌های بزرگ و شاخص ساز، امروز شاهد آغازی متعادل و در برخی از بزرگان مثبت هستیم.

در جریان معاملات امروز گروه بانکی شاهد سبزپوشی داد و ستد در نماد‌های بزرگ و لیدر گروه هستیم، بطوری که نماد وبملت با رشد بیش از ۳ درصد دنبال می‌شود.

پالایشی ها متعادل دنبال می شوند و نماد شپنا در مدار مثبت و در قیمت ۱۱۷۰ تومان در حال داد و ستد است. در روانکارها نماد شسپا رشد بیش از ۱ درصد دارد.

در جریان معاملات منفی گروه خودرویی‌ها شاهد ثبت حجم معاملات بالای ۱۸۳ میلیون برگه سهم در نماد خساپا هستیم، اما نماد با فشار فروش مجددا مواجه و با صف فروش ۱۸۱میلیون سهمی دنبال می‌شود. خودرو آغازی مثبت به نمایش گذاشت، ولی همسو با روند گروهش تغییر جهت به سمت منفی داده و اکنون با افت قیمت در آستانه کف قیمت روزانه قرار دارد.

فلزی‌ها که در جریان معاملات روز گذشته در مدار توجه سهامداران قرار گرفته بودند، امروز هم نیز با آغازی متعادل همراه هستند و شاهد پیشروی بیش از ۱ درصدی قیمت در نماد‌های فخوز، کاوه و فایرا هستیم. فولاد و فملی نیز در محدوده صفر تابلو قرار دارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.