وضعیت واگذاری استقلال و پرسپولیس به کجا رسیده

وضعیت واگذاری استقلال و پرسپولیس به کجا رسیده

مسئولیت واگذاری استقلال و پرسپولیس با سازمان خصوصی‌‌سازی است
 

وزیر ورزش و جوانان گفت: مسئولیت اصلی تمام فرایند‌های واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با سازمان خصوصی‌‌سازی است و مستندات، مدارک و گزارش‌های حسابرسی الان در اختیار این سازمان قرار دارد.

 مسعود سلطانی فر در تشریح نشست دیروز خود با نمایندگان کمیسیون اصل 90 مجلس درباره واگذاری و خصوصی سازی این دو باشگاه گفت: این موضوع با تلاش سازمان خصوصی سازی در حال شکل‌گیری است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: مسئولیت اصلی تمام این فرایند‌ها با این سازمان است و مستندات، مدارک و گزارش‌های حسابرسی الان در اختیار سازمان خصوصی سازی است.

وی اضافه کرد: پس از مصوبه هیئت عالی واگذاری در 18 فروردین 99 برای چگونگی واگذاری از طریق بازار سرمایه، بیست و سوم اسفند همان سال هم مصوبه دیگری ارائه دادند که به سازمان خصوصی‌سازی اجازه می‌داد پس از اخذ مجوز شورای عالی بورس این کار را انجام دهد.

سلطانی‌فر اظهار داشت: نمایندگان کمیسیون اصل 90 پرسش‌هایی درباره چگونگی اقدامات انجام شده و مراحل مختلف کار داشتند. برخی نمایندگان هم درباره شکل واگذاری نظر‌هایی داشتند که مقرر شد در جلسات دیگری با سازمان خصوصی‌سازی این مسائل مطرح شود و فرآیند واگذاری سرخابی‌ها با در نظر گرفتن ملاحظات جلو برود و سهامشان در اختیار مردم قرار گیرد.

وی یادآور شد: فکر می‌کنیم پس از حدود 40 سال انجام فرآیند خصوصی‌سازی به رشد و توسعه ورزش و فوتبال کشور و البته دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کمک کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.