پیش بینی بورس این هفته

پیش بینی بورس این هفته

یک کارگزاری اعلام کرد:

پیش بینی صنایع مورد اقبال با اثر مثبت گزارش شرکت ها در کنار روند اخیر بازار ارز

یک کارگزاری پیش بینی کرد با اثر مثبت گزارش های عملکردی شرکت ها در کنار روند اخیر بازار ارز، می توان به بهبود شرایط خصوصا در نمادهای کالا و ارز محور خوش بین بود.

 

بازار سهام در حالی دومین هفته خرداد را با شاخص یک میلیون و 109 هزار واحدی شرع می کند که کارگزاری آبان درباره شرایط روزهای گذشته و آینده اعلام کرد: بازار در هفته گذشته فضایی بهتر را تجربه کرد که عمده دلیل آن کاهش نسبی ابهامات سیاسی و بهبود نرخ جهانی ها و باز شدن تدریجی گره معاملات برخی از نمادهای کوچک بود.

در بازارهای جهانی افت نرخ شاخص دلار موجب رشد فلزات شد و بخشی از افت های قبلی نیز از دست رفت. به نظر می رسد ادامه نوسان در بازارهای جهانی همچنان ادامه داشته باشد و با توجه به وضعیت تورم در آمریکا و تصمیمات فدرال رزو، توجه فعالان به آمارها مجددا تاثیرات زیادی را در بازار داشته باشد.

در بازار ارز همچنان وضعیت مذاکرات نامشخص است و به نظر می رسد مهم ترین ابهام موجود در بازار نیز همین مسئله باشد. همچنان اظهارات متناقض و مبهم از طرفین، رفتار بازار را با احتیاط همراه کرده است.

در بازار سهام اما وضعیت بازار ارز توانسته تا حدودی ترس از افت های وعده داده شده را تعدیل کند و سرمایه گذاران با نگاهی منطقی تر در حال تصمیم گیری هستند. به نظر می رسد با توجه به گزارش فعالیت های ماهانه و گزارش های عملکردی سال گذشته در کنار روند اخیر بازار ارز می توان به بهبود شرایط خصوصا در نمادهای کالا و ارز محور خوش بین بود.

بصورت کلی رفته رفته با کاهش ابهامات می توان به عادی شدن روند بازار خوش بین بود و با کاهش هرچه بیشتر رد پای دولت در بازار شاهد بازگشت تعادل و روند طبیعی به بازار بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.